اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

دشمنان آرزوی خدشه‌دار کردن خیمه پیامبر را به گور می‌برند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دشمنان طمع دارند تا ستون پیامبر اکرم(ص) را خدشه‌دار کنند ولی به این موفقیت نمی‌رسند و این خواسته را به گور می‌برند.

دشمنان آرزوی خدشه‌دار کردن خیمه پیامبر را به گور می‌برند

حجت‌الاسلام احمد زادهوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با محکوم کردن فیلم آمریکایی صهیونیستی موهن به پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: مخالفت و حرمت‌شکنی هدف اصلی این توهین‌ها بوده و آنها از اینکه شخصیت‌هایی، مکان‌هایی و کتاب‌هایی برای مردم قداست داشته و مردم به آنها پایبند باشند ناراحت هستند.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدامات استکبار و صهیونیسم نه تنها ایمان و اعتقاد مسلمانان از بین نمی‌رود بلکه قوی‌تر شده و اجازه نمی‌دهند دشمن به این قبیل رفتارهای وقیحانه خود ادامه دهد.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: به عنوان مثال خداوند در قرآن با آیات کوبنده‌ای هویت و شخصیت ابولهب را خرد، تباه و نابود کرده و این امر شرافت پیامبر اکرم(ص) در بین مردم را افزایش می‌دهد.  

وی یادآور شد: مسلمانان در قضایای مختلف به هوش هستند و دشمن اصلی را می‌شناسند و با حفظ وحدت از تعرضات بی‌مورد جلوگیری می‌کنند.

زادهوش ابراز داشت: هیئت مدیره استکبار جهانی پشت صحنه این قضایا هستند که باید آنها را نشانه و هدف بگیریم و از ایجاد تشنج و اختلاف بین ملت‌ها و کشورهای مسلمان جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به علت هجمه به پیامبر اکرم(ص) گفت: رسول خدا(ص) ستون خیمه جهان اسلام بوده و در بین آحاد مسلمانان و غیر مسلمانان شخصیت صاحب عصمت است.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: دشمنان طمع دارند تا ستون پیامبر اکرم(ص) را خدشه‌دار کنند ولی به این موفقیت نمی‌رسند.

وی یادآور شد: این امر به این معنا نیست که استکبار نسبت به دیگر ائمه اطهار(ع) توهین نمی‌کند چرا که هنوز اتفاق تلخ سامرا در مورد امام هادی(ع) و حرم علی بن موسی الرضا(ع) از یادها نرفته است.

زادهوش عنوان داشت: نخستین وظیفه مسلمان توجه به توصیه‌های رهبر کنونی جهان اسلام مقام معظم رهبری و دوری از تعرض، حمله و تشنج است.

وی عنوان داشت: شرایط کنونی فرصتی است تا شخصیت پیامبر اکرم(ص) را برای جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول