اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید بندرعباس:

عده‌ای سودجو آوازه مردم منطقه گچین بندرعباس را خدشه‌دار کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید بندرعباس گفت: متاسفانه تعدادی اراذل و اوباش و افراد سودجو با عملکرد خود در قاچاق سوخت به نام و آوازه مردم شریف منطقه گچین خدشه وارد کرده‌اند.

عده‌ای سودجو آوازه مردم منطقه گچین بندرعباس را خدشه‌دار کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر یک‌شنبه در جمع معتمدین روستای گچین با اشاره به وضعیت این روستا در حوزه اقتصادی و تجاری اظهار داشت: متاسفانه اخباری که در سال‌های اخیر از این روستا به گوش رسیده است همواره از قاچاق بوده است در حالی که فرهنگ و اصالت مردم این منطقه ناب و اصیل است و باید به معرفی هر چه بیشتر این منطقه از شهرستان پرداخت.

وی با تاکید بر عزم جدی دولت در مبارزه با قاچاق سوخت اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از سرمایه گذاری ایرانی نامگذاری شده است، بنابراین جهت‌گیری و سیاست‌های دولت در حمایت از اشتغال و تولید است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس گفت: متاسفانه تعدادی از اراذل و اوباش و افراد سودجو با عملکرد خود در قاچاق سوخت به نام و آوازه مردم شریف منطقه گچین خدشه وارد کرده‌اند و ذهنیت نامناسب از این منطقه هرمزگان در کشور به وجود آورده‌اند.

فرماندار جدید شهرستان بندرعباس با بیان اینکه دولت خدمتگزار عزم جدی در مبارزه با قاچاق سوخت دارد، افزود: قاچاقچیان سوخت سالیانه ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کنند.

مرادی در ادامه از برنامه‌های گسترده دولت در مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان بندرعباس خبر داد و افزود: در سال‌های اخیر برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده سبب کاهش چشمگیر پدیده قاچاق در شهرستان شده است.

در این نشست علاوه بر فرماندار شهرستان بندرعباس، محمد محسنی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و اسماعیل موحدی‌نژاد بخشدار بخش مرکزی نیز حضور داشتند که با حضار به صحبت و گفت‌وگو پرداختند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول