اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان:

700 هزار اثر فرهنگی از شهدای اصفهان جمع‌آوری شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: 700 هزار اثر فرهنگی متعلق به شهدای دفاع مقدس در استان اصفهان جمع‌آوری شده و نگهداری می‌شود.

700 هزار اثر فرهنگی از شهدای اصفهان جمع‌آوری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا رجایی ظهر امروز در نشست خبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به منظور برگزاری برنامه‌های دوران دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار کرد: این بنیاد در راستای ارج‌نهادن به مقام شهدا و ایثارگران، ساماندهی برنامه‌های فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دستور کاری خود قرار داده‌ است.

وی با اشاره به اینکه دیدار جانبازان در دستور کار ما در هفته دفاع مقدس است، تاکید کرد: در حال حاضر توجهات، تنها به سوی مرکز توان‌بخشی شهید مطهری معطوف شده و باید دیگر مراکز توان‌بخشی که در کاشان و خمینی‌شهر است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به وجود 914 گلزار شهید در سطح استان اصفهان، تصریح کرد: در مکان گلزار شهدای اصفهان نیز 7 هزار و 440 مزار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: گلباران و عطرافشانی گلستان شهدا روز پنج‌شنبه این هفته رأس ساعت 16 و 30 دقیقه انجام می‌گیرد.

رجایی به مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه حدود 700 هزار اثر فرهنگی شهدا که جمع‌آوری و اسکن شده است و در یک مخزن استاندارد نگهداری می‌شود، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان طراحی دو نرم‌افزار مربوط به شهدای مهندس و هنرمندان را انجام داده است که به مناسبت هفته دفاع مقدس متجاوز از 700 اثر را به صورت لوح فشرده و در صورت امکان با عکس اختصاصی شهدا برای خانواده‌ها ارسال می‌‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ادامه داد: از خدمات ارزنده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، راه‌اندازی سایت "گلزار شهدا" است که در این سایت آمار تمام شهدای گران‌قدر استان اصفهان با مشخصات کامل آنها درج شده که در این بین زندگینامه شهدای سرافراز استان نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول