اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان:

برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید راه شهدا را ادامه دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: امروز برای مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان باید راه شهدا را ادامه دهیم.

برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید راه شهدا را ادامه دهیم

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه هیچ جای دنیا جنگی با عنوان دفاع مقدس نامیده نشده است، اظهار داشت: دفاع ملت ایران از ارزش‌ها و خاک خود به قدری با معنویت و ایمان آمیخته شده بود که عنوان دفاع مقدس گرفت.

وی با اشاره به اینکه دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی عراق علیه کشور همچون جنگ امام علی(ع) در خندق و احزاب است، خاطرنشان کرد: سر لوحه دفاع مقدس کشور اخلاق علوی و اخلاص بوده است.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه جوانان پاک و با ایمان کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از وطن و حفظ معنویات و ارزش‌های دینی و انقلابی و به منظور مقابله با دشمنان، جان بر کف شدند، اضافه کرد: این جوانان با اخلاص و ایمانی قوی برای دفاع از اعتقادات خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران و جوانان در دوران دفاع مقدس از امتحان بزرگ الهی سربلند و موفق بیرون آمده‌اند، تصریح کرد: آنها دفاع از خاک و ناموس را وظیفه خود می‌دانستند.

هادی‌نژاد با بیان اینکه امروز آنچه که مانده است مسئولیت بسیار سنگینی است، ادامه داد: در حال حاضر جهاد اصغر را پشت سر گذاشته‌ایم و در جهاد اکبر به سر می‌بریم.

وی با تاکید بر اینکه در دوران جهاد اکبر باید برای حفظ داشته‌ها و ارزش‌ها با هوای نفس خود مبارزه کنیم، یادآور شد: امروز مسئولیت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این زمینه بیشتر از سایر آحاد مردم است و بیشترین مسئولیت‌ها بر گردن آنها است.

غواص و تخریب‌چی دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید اهداف و آرمان شهدا را بشناسیم، ادامه داد: جنگ امروز بسیار سخت‌تر از جنگ هشت سال تحمیلی عراق علیه کشور است و باید در این جنگ با الگو قرار دادن شهدا در مسیر آنها حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک جنگ ناجوانمردانه، پنهان و پیچیده است، تصریح کرد: امروز دشمنان با همه رذایل و با فتنه‌های مختلف در مقابل اسلام و انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند.

هادی‌نژاد با تاکید بر اینکه امروز باید با دفاع از آرمان‌ها و اهداف شهدا در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنیم، خاطر نشان کرد: شهدا الگوی کاملی و نمونه‌ای از انسان‌ها محسوب می‌شوند که همه خصوصیات انسان‌های نمونه در آنها وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مسیر دفاع از کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا باید گام‌های استواری بر داریم، اضافه کرد: امیدواریم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، دینی، سیاسی و فرهنگی همچون شهدا عمل کنیم.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول