اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

مجتمع‌های آموزشی با نام شهدای دانش‌آموز احداث می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل از احداث و ایجاد مجتمع‌های آموزشی به نام شهدای دانش‌آموز در این استان خبر داد.

مجتمع‌های آموزشی با نام شهدای دانش‌آموز احداث می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت:‌ در جلسه‌ای با حضور مسئولان آموزش و پرورش مقرر شد تا نسبت به احداث این مجتمع‌ها اقدام شود و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است.

وی از طراحی و تهیه قلک‌های کوچک به تعداد 60 هزار عدد و توزیع آن همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: با توزیع این قلک‌ها ما حداقل سالانه 300 میلیون تومان در‌آمد خواهیم داشت و از قبل این در‌آمدها اولین مدرسه شهدای دانش‌آموز امسال کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل فعالیت مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور را در تلاش برای مدرسه‌سازی ستودنی اعلام کرد و یادآور شد: تمام هم و غم این مجمع ساخت مدارس است به طوری که امسال در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ما که با ابتکار مدیرکل نوسازی مدارس و با حضور تمام روسا و اعضای خیرین مدرسه‌ساز کشور در سرعین برگزار شد نشست‌ها و تعهدات قابل توجهی داشتیم که همه اینها گامی در راستای ساخت و ساز مدارس جدید است.

قرآن‌نویس گفت: در طی 14 جشنواره خیرین مدرسه‌ساز 184 میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد شده و همه این مبلغ در مسیر مدرسه‌سازی هزینه شده است.

این مسئول عنوان کرد: تاکنون 323 مدرسه در قالب یک هزار و 359 کلاس از محل کمک‌های خیرین و با همکاری نوسازی مدارس استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

هر یک ماه یک نفر خیر مدرسه‌ساز شناسایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در سخنانی بیان داشت: ما هر یک ماه شاهد روی کار آمدن یک خیر مدرسه‌ساز در استان هستیم و این امر سبب شده تا استان ما از حیث مدرسه‌سازی به یک استان نمونه تبدیل شود.

یاور وحدتی‌پور حرکت آغاز شده در مدرسه‌سازی استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه نوسازی مدارس خود را نوکر خیران می‌داند به طوری که در مقیاس کشوری استان اردبیل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حسنعلی علیپور از آن مرحوم به عنوان یک چهره ملی یاد کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول