اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار شد

تسریع در ساخت بزرگ‌ترین مجتمع اداری موقوفه شرق مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار تسریع در ساخت مجتمع تجاری اداری موقوفه بهشهر شد.

تسریع در ساخت بزرگ‌ترین مجتمع اداری موقوفه شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، جلسه‌ای با حضور آیت‌الله سیدصابر جباری امام جمعه بهشهر، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیرکل اوقاف مازندران، محمد سعیدی کیا معاون بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور، محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر و اعضای شورای شهر بهشهر به‌منظور برون رفت از مشکلات احداث پرو‍ژه مجتمع تجاری اداری موقوفه این شهرستان در فرمانداری بهشهر تشکیل شد.

امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه با توجه به اهمیت موضوع موقوفات بیان داشت: موانع ساخت مجتمع تجاری اداری موقوفه به هر طریق ممکن برطرف شود تا شهرستان از مزایای آن بهر‌ه‌مند شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: شهرستان بهشهر از موقوفات زیادی برخوردار است که در رتبه‌های اول و دوم استان قرار دارد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی اجرای موقوفات را باقیات و صالحات برای اموات توصیف کرد که باید هدف و وصیت واقف با حساسیت زیادی دنبال شود.

معاون بنیاد توسعه عمران موقوفات کشور در ادامه این نشست اظهار داشت: تشویق سرمایه‌گذار به منظور سرمایه‌گذاری در امور عمرانی موقوفه برای تسریع در بهره‌برداری از آن باید مورد توجه قرار گیرد.

محمد سعیدی‌کیا افزود: انتظار داریم با حمایت مسئولان نسبت به آزادسازی و ساخت پرو‍ژه‌های عمرانی موقوفه تلاش شود تا غیر از شهرستان، کشور نیز از آثار این پروژه بهره‌مند شود.

شهردار بهشهر هم با تقدیر از حمایت امام جمعه و مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از این پروژه اظهار داشت: این پروژه در سال 90 کلنگ‌زنی شد و برای اجرای آن به حدود 10 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

قاسم جعفری تصریح کرد: بزرگ‌ترین مجتمع تجاری اداری موقوفه شرق مازندران در مرکز بهشهر و در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع ساخته می‌شود که بر اساس طراحی انجام شده شامل 240 واحد تجاری اداری و دو طبقه پارکینگ با ظرفیت 240 خودرو است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول