اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی اداره کل اوقاف کرمان خبر داد

حمایت اوقاف از شرکت‌کنندگان در طرح تربیت حافظان قرآن

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: افرادی که در طرح تربیت حافظان اوقاف شرکت می‌کنند زیر پوشش اوقاف قرار گرفته و تا زمانی که در این راه گام بر می‌دارند از حمایت اوقاف بهره‌مند می‌شوند.

حمایت اوقاف از شرکت‌کنندگان در طرح تربیت حافظان قرآن

حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن حفظ قرآن کریم را در جامعه اسلامی یک ضرورت دانست و اظهار داشت: اوقاف در همین راستا اقدام به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در جوار امامزادگان کرده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات متقاضیان شرکت در این طرح در سامانه جامعه اوقاف ثبت می‌شود، افزود: افرادی که در طرح تربیت حافظان اوقاف شرکت می‌کنند زیر پوشش اوقاف قرار گرفته و تا زمانی که در این راه گام بر می‌دارند از حمایت اوقاف بهره‌مند می‌شوند.

فاطمی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در سه گروه سنی شکوفه‌ها، نوجوانان و جوانان طبقه‌بندی شده‌اند که شکوفه‌ها جزء 30، نوجوانان جزء یک و 30، جوانان و بزرگ‌سالان جزء یک، دو و 30 را حفظ می‌کنند.

وی ظرفیت بقاع متبرکه را نعمت بزرگی برای استان کرمان توصیف کرد و افزود: این ظرفیت و نعمت با حضور نوجوانان و جوانان رنگ دیگری به خود می‌گیرد که اوقاف با شناسایی این استعدادها برنامه‌های مهیجی را تدارک دیده است.

سرپرست فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: تاکنون 3 هزار و 800 نفر در کلاس‌های حفظ اوقاف شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول