اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان مهر ماه

بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ساحلی کشور افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ساحلی کشور در بندر گناوه پایان مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ساحلی کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی صبح امروز در بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های ورزشی گناوه اظهار داشت: این مجموعه با وجود شرایط محیطی، دارای تجهیزات لازم در برگزاری مسابقات ملی است.

وی با اشاره به اینکه پایان مهر ماه این طرح به بهره‌برداری می‌رسد گفت: برای اجرای این طرح 226 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه سالن ورزشی حوادث گناوه آذر ماه امسال افتتاح می‌شود اظهار داشت: این سالن با زیربنای 4 هزار و 205 مترمربع با اعتبار 4 میلیارد و 580 میلیون ریال ساخته شده است.

وی گفت: از این سالن در زمان بحران و حوادث غیرمترقبه استفاده ویژه‌ای می‌شود و در زمان‌های دیگر در برگزاری ورزش‌های گوناگون قابل بهره‌برداری است.

تدوین طرح میزبانی مسابقات ورزش‌های آبی غرب آسیا در استان بوشهر

استاندار بوشهر نیز در حاشیه این بازدید گفت: ما نگاه کلی به ورزش استان داریم و با توجه به شرایط آب و هوایی و ساحلی بودن استان بوشهر این منطقه باید به قطب ورزش‌های ساحلی و آبی کشورمان تبدیل شود.

فریدون حسنوند با تاکید بر اینکه در ساخت طرح‌های ورزشی به زیباسازی آن باید توجه خاص شود گفت: با توجه به اینکه اکثر شهرهای بوشهر ساحلی است، لازم است زمین‌های ساحلی به دریا اتصال داده شود تا چشم‌انداز آن از بین نرود.

استاندار بوشهر همچنین بر اجرای طرح مطالعاتی برگزاری مسابقات ورزش‌های آبی غرب آسیا در استان بوشهر تاکید کرد.

وی در بازدید از سالن چند منظوره ورزشی مدیریت بحران گناوه گفت: استان بوشهر با توجه به اینکه دارای ورزشکاران بین‌المللی و ملی است نقطه امیدی برای کشور تلقی می‌شود و با توجه به بالا بودن ظرفیت بالای آن در اعتبارات باید نگاه ویژه به این طرح‌های ورزشی شود.

استاندار بوشهر همچنین بر استفاده بیشتر از سالن‌های ورزشی به ‌ویژه در ساعات پایانی روز تاکید کرد و گفت: همه ورزشگاه‌های استان بوشهر باید دارای نور کافی باشند که بتوان در شب از آنان استفاده کرد.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول