اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان خواستار شد

لزوم مشارکت آگاهانه جوانان در جشن‏های دهه کرامت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان خواستار مشارکت آگاهانه و مشتاقانه جوانان در جشن‏های دهه کرامت شد و گفت: این گونه مشارکت تاثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ رضوی دارد.

لزوم مشارکت آگاهانه جوانان در جشن‏های دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در جلسه برنامه‏ریزی برنامه‏های دهه کرامت در فرمانداری سمنان گفت: مشارکت آگاهانه و مشتاقانه اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان در برگزاری هر چه باشکوه‏تر جشن‏های دهه کرامت، تاثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ رضوی در بین عموم مردم دارد.

وی افزود: با توجه به اقدامات ضد اسلامی دشمنان اسلام و انقلاب، برنامه‏های دهه کرامت باید با اتحاد و انسجام بیشتر از گذشته برگزار شود.

تقوی‏نیا اظهار کرد: برنامه‏های این دهه باید با هدف افزایش سطح علمی و دانش مردم برگزار و به ارتقای سطح معرفتی آحاد مردم نسبت به حضرت امام رضا(ع) منجر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان با تاکید بر اینکه برنامه‏های دهه کرامت با محوریت تبیین فرهنگ رضوی برگزار می‏شود، تصریح کرد: نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و تبیین دوباره نقش ولایت فقیه در اسلام و انقلاب در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود.

این جلسه با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی به منظور هماهنگی و برنامه‏ریزی برنامه‏های دهه کرامت در فرمانداری سمنان برگزار شد.

برنامه‏های دهه کرامت امسال در سمنان همچون سنوات گذشته در مساجد، هیئات مذهبی و به طور شاخص در امامزاده یحیی(ع) با حضور عموم مردم و خدام آستان مقدس امام رضا(ع) برگزار می‏شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول