اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی:

300 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در دشتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی گفت: حدود 300 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

300 برنامه فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در دشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حسین باغداری صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های «جشن زیر سایه خورشید» از برگزاری این جشن همزمان با دهه کرامت در شهرستان دشتی استان بوشهر خبر داد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی افزود: جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید» توسط آستان قدس رضوی در دهه کرامت به صورت همزمان در شهرستان‌های کشور و چند کشور خارجی برگزار می‌شود و شهرستان دشتی امسال نیز میزبان این جشن است.

وی با بیان اینکه دو تن از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهرستان حضور خواهند یافت گفت: در این زمینه برنامه‌های متنوعی از جمله استقبال عمومی از خادمان در مقابل درب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، غبارروبی گلزار شهداء، حضور در مسجد امام رضا(ع) شهر خورموج و اهتزاز پرچم علی ابن موسی الرضا (ع) در محل این مسجد تدارک دیده شده است.

باغداری خاطر نشان کرد: به لحاظ اهمیت مردمی بودن این جشن، برنامه‌های اجرایی و محتوایی آن بر عهده کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و هیئت ابن الرضا(ع)، پایگاه مقاومت جواد الائمه(ع) مسجد امام رضا(ع) و هیئت کاظمیون مسجد حضرت زهرا(س) شهر خورموج است.

وی شهیدان عاشوری، ابراهیمی، شهریاری و مهدوی و توسلی را از شهدای ملی در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: شهرستان دشتی امروز به خود افتخار می‌کند و می‌بالد که 214 شهید، 34 آزاده و 540 جانباز را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی گفت: حدود 300 برنامه فرهنگی در دهه کرامت در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: از شهرداری انتظار داریم تا نسبت به آسفالت خیابان متصل به گلزار شهدای خورموج اقدام کند زیرا همسایه همجوار این خیابان تا گلزار شهدا در این زمینه گلایه‌مند هستند.

مسئول فرهنگی و خانواده سپاه شهرستان دشتی نیز با بیان اینکه همزمانی دهه کرامت امسال با هفته دفاع مقدس مقارن شده است را به فال نیک می‌گیریم گفت: واحد فرهنگی سپاه دشتی در راستای بزرگداشت این دو ایام مبارک برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی کرده ‌است.

حیدر پناهنده افزود: ویزیت رایگان توسط پزشکان بسیجی در یکی از روستاهای محروم شهرستان دشتی یکی از برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: تمام جشن‌ها و برنامه‌ها با محوریت دهه کرامت برگزار می‌شود و همایش شاخص، برنامه ورزشی ویژه خواهران و برنامه‌های فرهنگی توسط تمام حوزه‌های مقاومت بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی نیز با بیان اینکه بازگشایی مدارس با محوریت دهه کرامت آغاز می‌شود اظهار داشت: تحقق ترویج و گسترش فرهنگ، سیره و ابعاد شخصیتی حضرت رضا(ع) توسط مسئولان فرهنگی امری ضروری است زیرا ما در مقابل نسل جوان و نوجوان مسئول هستیم.

حسین زارعی یادآور شد: توجه به عفاف و حجاب باید در رأس همه کارها قرار گیرد زیرا حفظ حجاب مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول