اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه:

دهه کرامت فرصتی ناب برای تبیین فرهنگ دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه با اشاره به اهمیت دهه کرامت و توجه به برنامه‌های این ایام گفت: دهه کرامت فرصتی ناب برای تبیین فرهنگ دینی است.

دهه کرامت فرصتی ناب برای تبیین فرهنگ دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا کاوه صبح امروز در نشست بانوان فرهیخته شهرستان بانه اظهار کرد: این دهه فرصتی ناب برای ایجاد پیوندی مستحکم و استوار برای جوانان و نوجوانان با قرآن، ائمه معصومین(ع) و تبیین فرهنگ و دین اسلام و قرآنی است.

وی افزود: تمام فعالیت‌های اجرایی در دهه کرامت اعم از تبلیغی، مجالس و محافل دینی باید موضوع مشخص متناسب با آن ایام باشد و باید ادارات، روحانیون و علما و هیئت‌های مذهبی در زمینه‌سازی و ایجاد فضای معنوی و جذاب با هم همکاری کنند تا زمینه عمل به معارف رضوی را در مخاطبان فراهم کرده و باعث افزایش معرفت و بینش افراد جامعه نسبت به معصومین شوند .

وی خاطرنشان کرد: علما و روحانیون مسئولند مردم را به توجه بیشتر به اهل بیت و معصومین(ع) و شناسایی شخصیت امام موسی‌بن رضا(ع) و حضرت معصومه(س) تشویق کنند و همچنین نهادینه کردن ارزش‌های دینی را در اولویت امر قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: دهه کرامت غنی‌ترین فرصت برای تبیین امامت و ولایت و ایجاد فضای لطیفی برای تأمین روح افراد جامعه است.

حجت‌الاسلام کاوه اضافه کرد: برای برگزاری برنامه‌های جذاب در این ایام مسئولان و هیئت‌های مذهبی تمام توان و تلاش خود را باید به کار بندند.

وی در پایان سخنان خود هماهنگی هیئات‌ مذهبی بانه در اجرای برنامه‌های مناسبتی را چشمگیر دانست و گفت: حضور مردم نیز در کنار هیئات مذهبی قابل تحسین است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول