اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای برگزاری مسابقات والیبال جوانان آسیا

والیبالیست‌های 13 کشور به ارومیه می‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از آمادگی ارومیه برای برپایی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و گفت: والیبالیست‌های 13 کشور به ارومیه وارد می‌شوند.

والیبالیست‌های 13 کشور به ارومیه می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی این مسابقات که با حضور جمعی از مدیران در سالن حوزه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای استقبال مناسب، پذیرایی، اسکان، تمرین و برپایی مسابقات تمهیدات لازم اتخاذ شده است و در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

وی این مسابقات را مهم‌ترین تورنمنت در سال‌های اخیر عنوان کرد و ادامه داد: در چند سال گذشته مسابقات مختلف برپا شده، ولی این سری مسابقات از اهمیت به‌سزایی برخوردار است چراکه سطح مسابقات بسیار بالا است.

ملااحمدی با بیان اینکه در ابتدا برای شرکت در این مسابقات 16 کشور اعلام آمادگی کرده بودند، ادامه داد: تیم کشورهای پاکستان، قطر و کویت برای شرکت در مسابقات انصراف دادند و در نهایت 13 کشور در مسابقات شرکت می‌کنند.

وی استرالیا، ترکمنستان، قزاقستان، کره جنوبی، تایلند، افغانستان، ژاپن، سریلانکا، ازبکستان، هندوستان، قزاقستان، چین، چین‌تایپه و ایران را از جمله کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات برشمرد و برای برپایی رقابت‌ها در فضای مناسب و رسانه‌ای اظهار امیدواری کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از وجود خاطرات تلخ در ارتباط با بدرقه نامناسب ورزشکاران اظهار تاسف کرد و گفت: باید بدرقه مهمانان مانند استقبال از آنها با احترام و شکوه خاصی توام باشد و این شائبه از افکار پاک شود که استان ما خوب استقبال کرده ولی بد بدرقه می‌کند.

ملااحمدی خاطرنشان کرد: دو سالن ورزشی استاندارد برای برپایی مسابقات و سه سالن ورزشی متعلق به شرکت مخابرات، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه پیام‌نور برای تمرین آماده هستند و همچنین چهار هتل نیز برای اسکان ورزشکاران مهیا شده‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته تبلیغ و اطلاع‌رسانی اقدامات خود را از 27 شهریور آغاز کرده است، ادامه داد: نصب بنر و پوستر و در مجموع فضاسازی شهری برای استقبال از مهمانان در دست اقدام است به طوری که اقشار مختلف مردم نیز برای برپایی این مسابقات از خود اشتیاق نشان می‌دهند.

ملااحمدی در ارتباط با تعداد مهمانان نیز اظهار داشت: بیش از 300 مهمان خارجی و 40 مهمان داخلی به ارومیه وارد می‌شوند که اسکان، پذیرایی و ترانزیت آنها وجود هماهنگی بین مسئولان دستگاه‌های مختلف را می‌طلبد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول