اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال قهرمانی امیدهای کشور

امیدهای والیبال قم ناامید شدند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال امید قم در سومین بازی خود در والیبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور موفق به شکست آذربایجان شرقی نشد و بازی تعیین‌کننده برای صعود را با شکست به پایان رساند.

امیدهای والیبال قم ناامید شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم چهارمین روز از بازی‌های مرحله نهایی مسابقات قهرمانی امید والیبال کشور با انجام چند مسابقه پیگیری شد و طی آن تیم امید آذربایجان شرقی از سد هیئت والیبال قم گذشت.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال کشورمان، تیم‌های والیبال امید قم و امید آذربایجان شرقی در روز چهارم از بازی‌های قهرمانی امید والیبال باشگاه‌های کشور در دیداری از گروه دوم مقدماتی با یکدیگر رقابت کردند که برنده این مسابقه تیم والیبال امید آذربایجان شرقی بود تا نماینده قم به سومین شکست متوالی خود تن دهد.

در این دیدار که در حضور پر تعداد علاقمندان به والیبال برگزار شد، والیبالیست‌های امید قم با وجود اینکه تلاش زیادی برای جبران باخت‌های قبل داشتند اما در مجموع بازی خوبی ارائه نکردند و حاصل آن ناکامی دیگری بود که در نهایت امید آذربایجان شرقی موفق شد میهمان خود را با حساب قاطع و یک طرفه سه بر صفر شکست دهد.

این دیدار سومین مسابقه تیم والیبال امید قم در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی امید والیبال کشور بود که طی آن والیبالیست‌های قمی در تلاش برای کسب نخستین پیروزی خود جدالی سخت با حریف داشتند و در نهایت با شکست در سه گیم متوالی امتیازات ارزشمند این دیدار حساس را از دست دادند.

در هر سه گیم این مسابقه این تیم امید آذربایجان شرقی بود که با ارائه بازی بسیار خوب و درخشان نتیجه را از آن خود کرد و در جدالی برتر موفق شد تیم والیبال امید قم را شکست داده و برای کسب جواز صعود خط و نشان بکشد.

امیدهای والیبال قم که به عنوان صدرنشین گروه پنجم مقدماتی به مرحله نهایی آمده‌اند در دو دیدار قبلی خود نیز به ترتیب به تیم‌های توابع تهران و گلستان باخته و بدین ترتیب دیگر شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول