اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان:

تیم جوان و جنگنده برای حضور در لیگ ‌برتر والیبال کشور بسته‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور، تیمی جوان و جنگنده بسته‌ایم که اکثریت بازیکنان آن بومی‌اند.

تیم جوان و جنگنده برای حضور در لیگ ‌برتر والیبال کشور بسته‌ایم

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد در رابطه با شرایط آمادگی تیم والیبال میزان خراسان برای شرکت در لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط باشگاه تقریباً تیم را به صورت کامل بسته‌ایم و تنها دو بازیکن سرعتی‌زن دیگر نیاز داریم که با جذب آنها ترکیب تیم کامل می‌شود و به‌ زودی این بازیکنان نیز جذب می‌شوند.

وی افزود: نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته‎ایم و یک سری از جوانانی که سال گذشته از ما جدا شده بودند دوباره به ما پیوسته‎اند و تیم جوان و جنگنده بسته‎ایم که اکثریت آن بومی است.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در رابطه با ترکیب تیمش تصریح کرد: در پست لیبرو مجتبی یوسفی را داریم و یک نفر دیگر از تیم جوانان استان نیز به ما ملحق می‌شود هم‌چنین در پست پاسور محمد وادی که عضو تیم ملی ایران است به همراه حمید چوگان در تیم حضور دارند که رشید یوسفی به دلیل حضور در خدمت سربازی نمی‌تواند ما را همراهی کند.

وی افزود: در پست پشت خط‌زن مجتبی قیاسی و هادی پناهی در ترکیب ما هستند و در پست سرعتی‌زن سجاد دهنوی و مجتبی برخان که هر دو در رده سنی جوانان هستند برای ما بازی خواهند کرد علاوه بر این دو سرعتی‌زن دیگر هم به تیم اضافه می‌شود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان ادامه داد: هم‌چنین در پست دریافت نیز علی ذوالفقاری که در رده سنی امید است به علاوه شهروز همایونفر، شهاب دل‌قندی و صمد اکبری برای ما بازی خواهند کرد.

قوچان‌نژاد در رابطه با لیست بازیکنان تیم، گفت: هر تیم می‌تواند 18 بازیکن جذب کند که 12 بازیکن در ترکیب اصلی خواهند بود و برای هر بازی باید 14 بازیکن آماده داشته باشیم و ما هم حداکثر 14 بازیکن تا قبل از شروع مسابقات جذب خواهیم کرد و 4 سهمیه را نگه خواهیم داشت تا اگر در نیم‌فصل بر اثر مصدومیت یا مسائل دیگر نیاز به جذب بازیکن داشته باشیم، به مشکل برنخوریم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان به بودجه تیم اشاره و خاطرنشان کرد: بودجه ما نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی نکرده است اما مهم‌ترین فاکتور باشگاه میزان این است که خوش حساب بوده و به موقع حقوق بازیکنان را پرداخت می‌کند که با وجود اینکه در سال‌های گذشته هیچ بازیکنی به ما اعتماد نمی‌کرد و با سختی می‌توانستیم بازیکنی را متقاعد کنیم که به مشهد بیاید، اما امسال بازیکنان با من تماس می‌گرفتند و خواهان حضور در تیم میزان بودند.

وی افزود: ما در حد توان مالی خود تیمی خوب بسته‌ایم، مدیران باشگاه معتقد بودند که مقام هیچ اهمیتی ندارد و تیم را کاملاً بومی ببندیم اما ما متقاعدشان کردیم که باید تیم را تقویت کنیم تا زنگ تفریح دیگر تیم‌ها نباشیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان ادامه داد: من هیچ قولی برای مقام نداده‌ام و باشگاه هم از من نخواسته است، ولی از کسب مقام یازدهم در مسابقات سال گذشته هم راضی نیستم و امسال حتماً مقامی بهتر از پارسال خواهیم داشت و نتایجی آبرومندانه کسب خواهیم کرد.

قوچان‌نژاد خاطرنشان کرد: 10 روزی می‌شود که تمریناتمان را شروع کرده‎ایم، البته تعدادی از بازیکنانمان در تیم ملی «ب» و هم‌چنین تیم ملی ارتش ایران هستند و از چند روز دیگر و با اضافه شدن این بازیکنان با تیم کامل تمرین می‌کنیم.

گفتنی است بنابر اعلام قبلی فدراسیون والیبال لیگ برتر از 19 مهرماه آغاز می شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول