اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در والیبال امیدهای کشور

والیبالیست‌های امید قم در حسرت قهرمانی حذف شدند

خبرگزاری فارس: امیدهای والیبالیست‌ قمی نتوانستند به جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی رده سنی امید کشور صعود کنند.

والیبالیست‌های امید قم در حسرت قهرمانی حذف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که امسال 30 تیم در مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید کشور حضور داشتند، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال بازی‌های مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار شد و در نهایت 10 تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

البته طبق این برنامه‌ریزی از سوی فدراسیون‌، تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در پنج گروه شش تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت این تیم والیبال امید بود که توانست به عنوان صدرنشین گروه پنجم جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورد.

مسابقات والیبال رده سنی امید قهرمانی باشگاه‌های کشور همانند پیکارهای رده سنی نوجوانان و جوانان کشور برای نماینده والیبال استان قم در گروه پنجم مقدماتی و با شرکت تیم‌های مدعی به میزبانی هیئت والیبال استان قم برگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال، پیکارهای والیبال قهرمانی جوانان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در گروه پنجم مقدماتی در حالی به انجام رسید که در این مرحله از رقابت‌ها، شش تیم مدعی قهرمانی حضور داشتند و به مدت پنج روز بازی‌های خود را برگزار کردند تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی بازی‌ها شناسایی شود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در بین تیم‌های شرکت‌کننده در این گروه والیبالیست‌های امید قم با تیم‌های هیئت تهران، اصفهان، مرکزی و البرز برای صعود با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این گروه تیم‌های قم و اصفهان راهی مرحله نهایی شدند.

این در حالی است که تیم والیبال رده سنی امید قم در مرحله نهایی این رقابت‌ها که با شرکت 10 تیم در دو گروه به انجام رسید در گروه دوم مقدماتی قهرمانی والیبال جوانان کشور در حالی در جدال با تیم‌های هم‌گروه خود برای صعود تلاش می‌کرد که در نهایت نتوانست جواز صعود را کسب کند و در انتهای جدول رده‌بندی بازی‌های این گروه ایستاد.

اما دور نخست مرحله نهایی والیبال قهرمانی رده سنی امید باشگاه‌های کشور در حالی با معرفی تیم‌های صعودکننده به نیمه نهایی به کار خود پایان داد که با برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال، مسابقات مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور 10 تیم در دو گروه در تبریز برگزار شد.

تیم والیبال رده سنی امید قم در حالی با کسب رتبه آخر گروه دوم مقدماتی والیبال قهرمانی امید کشور به کار خود پایان داد که پیش از این تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان قم نیز نتوانسته بودند راهی مرحله نهایی شوند اما والیبالیست‌های امید قم در مرحله نهایی در جدال با تیم‌های آذربایجان شرقی، توابع تهران، گلستان و بوشهر چهار باخت متوالی را متحمل شده و بدین ترتیب نتوانستند به جمع چهار تیم برتر کشور راه پیدا کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول