اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول استعفای رئیس سابق

فرهمند موحد سرپرست هیئت والیبال استان قم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت والیبال استان قم در پی استعفای رئیس این هیئت از سوی فدراسیون والیبال معرفی و منصوب شد.

فرهمند موحد سرپرست هیئت والیبال استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که آرام آرام به زمان آغاز مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور نزدیک می‌شویم و البته تیم‌های رده‌های سنی پایه قم نیمی از راه پیکارهای قهرمانی کشور را پیموده‌اند، در هیئت فوتبال استان قم یک تغییر غیرمنتظره رخ داد.

این تغییر غیر منتظره در رأس مدیریت هیئت والیبال استان قم ایجاد شد و طی آن خلیل الله سائلی رئیس این هیئت از مسئولیت خود استعفا کرد و با پذیرفته شدن آن از سوی متولیان، سرپرست جدید هیئت والیبال استان قم معرفی و منصوب شد.

در پی این تغییر در هیئت والیبال استان قم، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون والیبال به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع بندی رسیدند که با توجه به درخواست سائلی برای کناره گیری از ریاست هیئت والیبال قم، استعفای وی پذیرفته شود و تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فردی دیگر به عنوان سرپرست هیئت در راس امور قرار بگیرد.

به همین منظور علی فرهمند موحد از چهره‌های با سابقه، تحصیل کرده، پیشکسوت و با دانش ورزش قم که بیش از 30 سال فعالیت در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی استان قم را در کارنامه دارد و تمام پیشکسوتان ورزش قم از وی شناخت کافی دارند، به عنوان سرپرست هیئت والیبال استان قم منصوب شد.

به همین منظور مراسمی با حضور عباس جهان بینی و رسول منعم مدیر و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اعضای مجمع هیئت والیبال قم و خلیل الله سائلی و علی فرهمند موحد برگزار شد و با تقدیر از تلاش‌های سائلی در مدت 16 ماه ریاست هیئت والیبال قم، این مسئولیت به فرهمند موحد سپرده شد تا وی سکان هدایت والیبال قم را بر عهده بگیرد.

علی فرهمند موحد در حالی به عنوان سرپرست هیئت والیبال استان قم منصوب شد که به مدت بیش از 30 سال ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان قم را عهده‌دار بود و با جدایی از این هیئت ورزشی به جمع خانواده والیبال پیوست.

خلیل الله سائلی که از اردیبهشت سال 1390 و به دنبال کسب حداکثر آراء در مجمع انتخابات هیئت والیبال استان قم با حضور محمدرضا داورزنی رئیس این فدراسیون به عنوان رئیس هیئت والیبال استان قم انتخاب شده بود، بعد از حدود یک سال و نیم ریاست از این مسئولیت استعفا کرد.

این در حالی است که خلیل الله سائلی به صورت همزمان مسئولیت مدیرعاملی جمعیت هلال احمر استان قم را نیز بر عهده داشت و به نظر می‌رسد مشغله فراوان کاری وی، یکی از دلایل اصلی استعفای رئیس والیبال دوست هلال احمر قم از این هیئت ورزشی شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول