اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر:

والیبالیست‌های دختر برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشور از برگزاری اردوی تیم ملی والیبال دختران کشور در استان مازندران خبر داد.

والیبالیست‌های دختر برای مسابقات آسیایی آماده می‌شوند

پروین یادآور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: در این اردو از 17 بازیکن برای حضور در اردوی نوزدهمین دوره آمادگی این تیم در نکا دعوت شده است که در حال تمرین در سالن شهدای آلوکنده این شهرستان هستند.

وی افزود:  اردوی نوزدهم تیم ملی والیبال نوجوانان دختر کشورمان پس از یک دوره ریکاوری از دوشنبه 13 شهریورماه آغاز و به مدت 9 روز ادامه دارد.

یادآور خاطرنشان کرد: 17 بازیکنان دعوتی در طول زمان ریکاوری تمرینات خود را در شهرهای محل اقامتشان پیگیری کردند و از 13شهریورماه به مدت 9 روز تمرینات آمادگی خود را دوباره زیر نظر کادر فنی این تیم در دو نوبت صبح و عصر برگزار کردند.

وی اسامی افراد دعوت شده به این دوره از اردوها را به ترتیب سمانه بهروزی‌فر، هانیه محتشمی‌پور، فاطمه احمدی، نگین بلالی، الهام طالبی، فاطمه سلکی، ساناز گشتاسبی، مه‌تا یحیی‌پور، نگین شیرتری، منصوره نجفی‌پور، تهمینه درگزنی، محبوبه کریمی، کامینه محصلی، ندا علی محبی، فاطمه امینی، نگار اکبری و مهتاب رجبی عنوان کرد.

وی ادامه داد: تیم از نظر وضعیت جسمانی در شرایط مناسبی قرار دارد و امیدواریم این دوره از اردوها نیز با برنامه‌ریزی انجام شده به‌درستی برگزار شود.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر بیان داشت: این اولین تجربه برون مرزی والیبال نوجوان دختر است که امیدواریم با برگزاری مناسب بازی‌ها خاطره خوبی از این دوره‌ها داشته باشیم.

یادآور خاطرنشان کرد: تمام افراد شرکت‌کننده‌های ما در این دوره از مسابقات زیر 17 سال بوده که از بین 200 والیبالیست کشور از مدارس و آموزشگاه‌های تربیت بدنی انتخاب شده‌اند و بعد از استعدادیابی  به اردو دعوت شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر، سرپرست تیم، مشاور فنی، مشاور بدنساز، کمک مربی، آنالیزور، پزشکیار و فیزیوتراپ، بازیکنان دعوت شده را در این اردو همراهی می‌کنند.

به گزارش فارس، تیم والیبال نوجوانان دختر کشورمان خود را برای حضور در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که در 21 مهر ماه در چین برگزار می‌شود آماده می‌کند.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول