اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند خبر داد

نظر مثبت باشگاه برای تیم‌داری در والیبال

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: نظر باشگاه برای تیم‌داری در رشته والیبال مثبت است، اما تصمیم‌گیری نهایی در این مورد امروز به طور حتم اتخاذ می‌شود.

نظر مثبت باشگاه برای تیم‌داری در والیبال

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: والیبال یک رشته مطرح در دنیاست و تیم ملی والیبال ایران نیز طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی در سطح آسیایی و جهانی داشته و در حال حاضر نیز که در یک قدمی صعود به لیگ جهانی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از این‌رو باشگاه دیدگاه مثبتی روی تیم‌داری در رشته والیبال دارد و در گفت‌وگوهایی نیز که با هیئت مدیره باشگاه داشته‌ایم، تبعات مثبت تیم‌داری در این رشته را متذکر شده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند به عدم رضایت باشگاه و هیئت مدیره از تیم سال گذشته اشاره کرد و افزود: البته همه ناکامی‌ها را به عهده مصطفی کارخانه نمی‌گذاریم و باشگاه نیز در این‌باره مقصر بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که برای ارائه جلب نظر هیئت مدیره صورت گرفته است، تاکید کرد: قرار بود هفته گذشته در جلسه هیئت مدیره باشگاه تصمیم‌گیری نهایی در مورد تیم والیبال صورت گیرد، اما به دلیل مشغله کاری اعضای هیئت مدیره، این جلسه برگزار نشد اما در هر حال امروز نظر نهایی در این‌باره اعلام می‌شود.

طاهری افزود: در نظر داریم تیم فصل جدید را با بازیکنان حداکثر بومی و بازیکنان فصل گذشته ببندیم، اما تیم به گونه‌ای باید عمل کند که از اعتبار والیبال اصفهان دفاع کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول