اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته والیبال ساحلی کشور:

لیگ برتر والیبال ساحلی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته والیبال ساحلی کشور با اعلام اینکه به دنبال برگزاری لیگ برتر والیبال ساحلی هستیم، از برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان والیبال ساحلی کشور اواخر شهریور ماه به میزبانی ارومیه خبر داد.

لیگ برتر والیبال ساحلی راه‌اندازی می‌شود

حسن منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جوانان والیبال ساحلی کشور اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد که فراخوان مسابقه در سطح کشور برای شرکت تیم‌ها توزیع شد.

منصوری با اعلام اینکه والیبال ساحلی کشورمان چند سالی است که روند ثابتی را طی می‌کند، تصریح کرد: باید در رشته والیبال ساحلی دست به خانه‌تکانی بزرگی بزنیم زیرا ملی‌پوشان ساحلی ما نیز همان افرادی هستند که چندین سال در ترکیب تیم ملی حضور دارند.

مسئول کمیته والیبال ساحلی کشور ادامه داد: سعی ما بر این است تا والیبالیست‌های ساحلی را از سالنی‌بازان جدا کنیم و برای محقق شدن این امر نیاز است لیگ والیبال ساحلی شکل گیرد تا هر والیبالیست در بخش مخصوص به خود وارد عرصه رقابت‌ها شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تشکیل لیگ والیبال ساحلی می‌توانیم پیشرفت روز افزون والیبال در عرصه ساحلی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

منصوری با اشاره به اینکه دوره بین‌المللی و تخصصی آموزش مربیگری والیبال ساحلی با حضور مدرس مجرب پاپا جورجیو مدرس و مربی مجرب آلمانی و یونانی‌الاصل فدراسیون جهانی والیبال FIVB روز گذشته به کار خود پایان داد، گفت: این دوره آموزشی با حضور 35 مربی برتر ساحلی کشور از 19 شهریور ماه سال به مدت پنج روز در محوطه فدراسیون والیبال تهران دنبال شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول