اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر/

مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری منطقه 4 کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال بانوان روستایی و عشایری کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری منطقه 4 کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری و روستایی منطقه 4 کشور یادواره شهیده صدیقه پهلوان شمسی با معرفی تیم‌های برتر و راه یافته به مسابقات کشوری در میبد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز و به نام شهیده صدیقه پهلوان شمسی برگزار شد، 14 تیم از هفت استان کشور با هم به رقابت پرداختند که در مسابقات والیبال تیم‌های خراسان جنوبی و یزد و در مسابقات فوتسال تیم‌های هرمزگان و بوشهر مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

بخشدار مرکزی میبد در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها بر نقش بانوان و اهمیت ورزش بانوان به ویژه بانوان روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم با توجه به اهمیت ورزش برای بانوان و برگزاری این گونه مسابقات بتوانیم فرهنگ ورزش را در میان بانوان به ویژه بانوان روستایی گسترش دهیم.

محمدحسین قاسمی ابراز امیدواری کرد: دهیاری‌ها به کمک اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان بتوانند در گسترش سالن‌های ورزشی و خانه‌های ورزش روستایی قدم‌های مؤثرتری را بردارند.

تیم‌های اول و دوم مسابقات فوتسال و والیبال بانوان عشایری و روستایی منطقه 4 کشور به مسابقات کشوری بانوان روستایی و عشایری که قرار است مهر ماه در یزد برگزار شود، راه یافتند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول