اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس خواستار شد

تخصیص ردیف مستقل بودجه کشاورزی برای قزوین

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کشاورزی در تولید کشور خواستار تخصیص ردیف مستقل بودجه کشاورزی برای استان قزوین شد.

تخصیص ردیف مستقل بودجه کشاورزی برای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، رجب رحمانی در جشنواره تولید انگور شهرستان تاکستان با بیان اینکه 11 استان کشور در حوزه تولید انگور قرار دارند، اظهار کرد: مشکل عمده در بخش تولیدات کشاورزی مربوط به کم‌کاری و نیز کیفیت نامطلوب خدمات ارایه شده به کشاورزان است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت نیز در عرصه تولید ملی باید در خدمت کشاورزی قرار گیرد، افزود: افزایش سطح بودجه در حوزه کشاورزی ضروری است.

وی با بیان اینکه صادرات محصولات در بخش‌های مختلف تأمین‌کننده استقلال کشور است، عنوان کرد: در سال 84 قانون ویژه و تضمینی خرید کشمش توسط مجلس شورای اسلامی نهایی و تصویب شده است.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌های جهاد کشاورزی در سطح کشور محوری است و سبب حمایت بیشتر از کشاورزان می‌شود.

رحمانی ابراز کرد: لازم است که امروز نهضت باغداری را در کشور به صورت جامع احیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیران جهاد کشاورزی با برنامه‌ریزی مطلوب می‌توانند زمینه اشتغال بیش از دو میلیون بیکار را در سطح استان‌های کشور فراهم کنند، تصریح کرد: راندمان تولید در شهرستان تاکستان در چند سال اخیر رشد خوبی را داشته است که باید همچنان تقویت شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صادرات غیرنفتی با جدیت توسط  مسئولان اقتصادی کشور در حال پیگیری و انجام است.

رحمانی با بیان اینکه بیش از 25 هزار هکتار از مزارع این شهرستان زیر پوشش کاشت محصول انگور قرار دارند،  افزود: استان قزوین در حوزه تأمین آب بخش کشاورزی با مشکلاتی همراه بوده است که البته با اخذ سهمیه آب از سد طالقان این مشکل برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور قطعا با سعی و همت خویش در یاری رساندن کشاورزان و باغداران گام برمی‌دارند، عنوان کرد: پیشتازی استان قزوین در تولید محصولات مختلف چشم‌گیر و گسترده است.

نماینده مردم شهرستان‌ تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعا با همت و اراده والا می‌توان به پیشرفت و اقتدار بسیار بالا در کشور دست یافت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول