اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون کهنوج خبر داد

ثبت 20 شرکت تعاونی کشاورزی مهر در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهنوج گفت: تاکنون 20 شرکت تعاونی کشاورزی مهر در پنج شهرستان جنوبی استان به ثبت رسیده است.

ثبت 20 شرکت تعاونی کشاورزی مهر در جنوب کرمان

عباس اکبری امروز در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: طی این بازدید از اعضای تعاونی خواسته شد در راستای پیشرفت پروژه نسبت به واریز سهم خود هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی افزود‌: این پروژه 350 واحدی که طی 2.5 سال گذشته آغاز شده، هم‌اکنون در فاز اول کارهای سفت‌کاری 32 واحد انجام شده و کارهای داخلی واحدها نیز در حال انجام است.

اکبری تصریح کرد: تا پایان سال 91 فاز اول در صورت آماده‌سازی زیرساخت‌ها آماده تحویل به متقاضیان می‌شود.

وی در زمینه اشتغال در بخش تعاون ابراز داشت: تاکنون 20 شرکت تعاونی کشاورزی مهر در پنج شهرستان‌ جنوبی استان با عضویت 165 عضو و اشتغالزایی 234 نفر ثبت و به دبیرخانه توسعه بخش کشاورزی شهرستان‌ معرفی شده‌‌اند.

اکبری عنوان کرد: ظرفیت و فرصت مناسبی در این بخش وجود دارد تا متقاضیان بیکار برای استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت در قالب تشکل‌های تعاونی به اداره تعاون مراجعه و ساماندهی شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهنوج گفت: متقاضیان فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی با توجه به اینکه 100 هکتار زمین توسط جهاد کشاورزی آماده واگذاری است، می‌توانند در قالب تشکیل تعاونی برای دریافت زمینه تسهیلات به این اداره مراجعه و از این فرصت استفاده کنند. 

اکبری بیان داشت: با توجه به شعار سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» تمام تلاش خود را در راستای تحقق این اهداف به کار می‌گیریم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «تعاون چشمه جوشان اشتغال است»، اذعان داشت: با اندک سرمایه‌ها و ساماندهی افراد می‌توانیم، کارهای بزرگی با ایجاد تعاونی‌ها انجام دهیم.

اکبری همچنین از تحقق بخش تعهد اشتغال سال 90 به طور 94 درصد خبر داد و خاطرنشان کرد: در پنج ماهه اول سال جاری نیز 300 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شده است.دوره‌های آموزشی و توجیهی برای متقاضیان بخش تعاون در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول