اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد توسعه کشاورزی دماوند خبر داد

شناسایی 100 هکتار از اراضی دماوند برای اجرای طرح توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند اعلام کرد: 100 هکتار از اراضی برای اجرای طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان شناسایی شد.

شناسایی 100 هکتار از اراضی دماوند برای اجرای طرح توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علیرضا قاسمی‌‏فرزاد امروز روند پیشرفت طرح توسعه کشاورزی را در شهرستان دماوند مطلوب دانست.

وی افزود: شهرستان دماوند به عنوان یکی از شهرستان‏های پیشرو در استان تهران و حتی کشور توانسته است با شناسایی اراضی مستعد در مرحله نخست، حدود 100 هکتار اراضی را شناسایی کند.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند افزود: این شهرستان با برگزاری جلسات متعدد و رفع معارض و تامین آب، حدود 50 هزار چاله برای کاشت گل محمدی حفر کرده است.

قاسمی‏فرزاد افزود: در جلسه اخیر ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند با رفع نواقص پرونده‏های قبلی برای تشکیل تعاونی‏ها اعم از ضرورت وجود فارغ‏‌التحصیلان رشته کشاورزی در تعاونی‏ها با معرفی افراد واجد شرایط مورد تصویب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: رؤسای بانک‏های کشاورزی دماوند، رودهن و جابان نیز هر یک با ارایه گزارشی از میزان تسهیلات ارایه شده به متقاضیان طرح توسعه کشاورزی، مشکلات و موانع را برای یافتن راهکار مطرح کردند.

رئیس ستاد توسعه کشاورزی شهرستان دماوند افزود: یکی از مشکلات بانک‏ها تکمیل نکردن پرونده از سوی حدود 50 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات بود که با تعیین مهلت زمانی یک هفته‏ای برای تکمیل و ارائه مدارک به بانک کشاورزی، خواستار تسریع در این کار شدیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که دراین مدت پرونده تسهیلات بانکی خود را تکمیل نکنند، معرفی‏نامه آنان برای دریافت تسهیلات ملغی می‏شود و تسهیلات در اختیار فرد یا افراد دیگر قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول