اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه اعتبارات بانک کشاورزی کردستان:

فاقدان شرایط مالی طرح توسعه کشاورزی به بانک معرفی نشوند

خبرگزاری فارس: مدیر گروه اعتبارات بانک کشاورزی کردستان از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی خواست از معرفی متقاضیان فاقد شرایط لازم و اعتبار مالی به بانک خودداری کنند.

فاقدان شرایط مالی طرح توسعه کشاورزی به بانک معرفی نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز رضایی در جلسه هماهنگی بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی استان کردستان، با اشاره به دستورالعمل طرح توسعه کشاورزی، سهم آورده متقاضی را 10 درصد عنوان کرد و گفت: این مبلغ شرط لازم برای متقاضیان بوده و کسانی که دارای این شرایط نیستند نباید به بانک معرفی شوند.

وی اهداف بانک و سازمان جهاد کشاورزی را یکی خواند و افزود: با توجه به اینکه بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی به دنبال یک هدف واحد در توسعه کشاورزی هستند با هماهنگی و همکاری اهداف توسعه‌‌بخش بهتر به نتیجه خواهد رسید.

محمد‌‌جمیل ویسی سرپرست شعب بانک کشاورزی برگزاری نشست مشترک بین کارشناسان سازمان جهاد‌ کشاورزی و بانک کشاورزی را برای حصول و هماهنگی ضروری دانست و افزود: با هماهنگی بیشتر روند پرداخت تسهیلات ضمن کوتاه‌تر شدن، از سرعت عمل قابل قبولی برخوردار خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سپس با اشاره به اینکه طرح توسعه کشاورزی طرحی است که با هماهنگی 9 دستگاه دولتی مصوب و قابل اجراست، ولی نقطه تمرکز آن را سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی اعلام و مسئولیت این دو سازمان را بیشتر دانست.

محمد‌‌ابراهیم حسن‌نژاد با ابراز نگرانی از روند پرداخت تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی، بخشی از مشکلات را به ارباب رجوع و متقاضیان و بخش دیگر را به سازمان جهاد‌ کشاورزی و بانک نسبت داد و دلیل آن را ناهماهنگی بین این دو ارگان عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول