اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی گناباد:

407 میلیون ریال به تصویب کارگروه توسعه بخش کشاورزی گناباد رسید

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی گناباد گفت: در 46 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان گناباد، بالغ بر مبلغ 407 میلیون ریال به تصویب کارگروه رسیده است.

407 میلیون ریال به تصویب کارگروه توسعه بخش کشاورزی گناباد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمدباقر جاهدی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی گناباد که در جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در 46 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان گناباد بالغ بر مبلغ 407 میلیون و 105 ریال به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها در حوزه آب و خاک، آبخیزداری،باغبانی، دامپزشکی، زراعت، شیلات، صنایع‌تبدیلی، طیور، مکانیزاسیون و دام است.

جاهدی گفت: طرح‌های مصوب کارگروه بعد از استعلام و پاسخ مثبت سیستم بانکی و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به بانک کشاورزی معرفی شد.

وی بیان داشت: تاکنون 619 طرح با مبلغ 274 میلیون و 559 هزار ریال به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده که از این میان یارانه تعداد 295 طرح در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان با مبلغ 58 میلیون و 423 میلیون ریال به تصویب رسیده است.

مدیر جهادکشاورزی گناباد گفت: از مجموع طرح‌های مصوب نهایی تاکنون بیش از 221 طرح به مبلغ 46 میلیون 639 هزار ریال با بانک عقد قرارداد شد و قسط اول آن آزاد شده است.

وی گفت: علاوه بر طرح‌های عنوان شده، به استناد بند 5 صورت‌جلسه مورخ ماه گذشته ستاد اجرایی کارگروه توسعه استان، واگذاری 2 هزار و 50 هکتار از اراضی شیبدار حوزه سیاه کوه به کارگروه شهرستان محول شد که با فعالیت مضاعف کمیته فنی در این رابطه به زودی شاهد واگذاری آن خواهیم بود.

جاهدی تصریح کرد: با توجه به اینکه کاشت نهال سماق در این اراضی در برنامه کاری شهرستان است به ازای هر هکتار 25 میلیون ریال برآورد هزینه شده که کل هزینه اجرای طرح به مبلغ 50 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور مشارکت همگانی مردم در این طرح با اطلاع‌رسانی نزدیک به 6 هزار نفر با مراجعه به جهادکشاورزی ثبت نام کردند.

جاهدی تصریح کرد: تمام طرح‌های ارسالی به دبیرخانه کارگروه پس از بررسی و تایید کمیته فنی مدیریت جهادکشاورزی به کارگروه شهرستان ارجاع شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول