اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حفظ آثار استان البرز:

سلسله نشست‌های ادبی دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ادبیات اداره کل حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز از برگزاری سلسله نشست‌های ادبی دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سلسله نشست‌های ادبی دفاع مقدس در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ابراهیم رجوانی اظهار داشت: در این راستا در این هفته نقد کتاب پیاده‌ها و سواره‌ها نوشته جانباز سرافراز محمدرضا دامرودی نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات تأثیر گذار در ارتقای سطح دانش نویسندگی در حوزه دفاع مقدس برگزاری سلسله جلسات نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس است که موجب تقویت آثار تولیدی در این حوزه خواهد شد و همواره مورد حمایت قرار گرفته است.

این مسئول در ادامه سخنان خود به کتاب پیاده‌ها و سواره‌ها نوشته جانباز سرافراز محمد رضا دامرودی اشاره کرد و گفت: این کتاب شامل 15 داستان کوتاه دفاع مقدس می‌باشد که از نثر و زبانی روان برخوردار است.

رجوانی افزود: جلسه نقد این اثر با حضور محمدرضا دامرودی (نویسنده) و محمد حسینی (منتقد) و اهالی قلم در هشت مهر ماه سال جاری از ساعت 16 تا 18 در سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرج واقع در چهارراه دانشکده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این نشست ادبی، مسابقه‌ نقد مکتوب این اثر و ارائه آن در قالب ویژه‌نامه‌‌ای توسط انجمن ناورد برگزار خواهد شد و به سه نقد برگزیده جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد.

رجوانی در پایان اذعان داشت: این نشست ادبی توسط انجمن نویسندگان دفاع مقدس(ناورد) و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مشارکت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول