اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان:

فرهنگ ناب دفاع مقدس در دنیا گسترش یابد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: امروز وظیفه ما این است تا با حفظ و پاسداری از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان، فرهنگ ناب دفاع مقدس را در دنیا گسترش دهیم.

فرهنگ ناب دفاع مقدس در دنیا گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام برهان باقری اظهار داشت: بصیرت‌افزایی و روحیه معنوی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود: رزمندگان با روحیه بسیجی و اعتقادات دینی خویش در برابر ظلم و ستم رژیم بعثی عراق ایستادگی کرده و با بصیرت و معنویت عملیات‌های دوران دفاع مقدس را یکی پس از دیگری با پیروزی و موفقیت به ثبت رساندند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: رسالت مهم و اساسی امروز ملت ایران در برابر نسل جوان جامعه، انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه معنویت‌مداری و شناساندن این مهم در بین نسل سوم و چهارم انقلاب است.

باقری بیان کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون‌های پاک شهیدانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی با زحمت و تلاش ایستادگی کرده و با سلاح ایمان و قدرت توکل به خدا در برابر دشمن به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به رشادت‌هایی که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند، گفت: امروز وظیفه ما این است تا با حفظ و پاسداری از آن رشادت‌ها و ایثارگری‌ها، فرهنگ ناب دفاع مقدس را در دنیا گسترش دهیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: مستندسازی و پخش فیلم‌هایی در ارتباط با دفاع مقدس برای کسانی که آن دوران را درک نکردند یکی از کارهای مهمی است که می‌تواند باعث ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس شود.

باقری افزود: هفته دفاع مقدس یادآور مبارزه حق و باطل و مبارزه تمام عزت و شرف یک ملت در مقابل استعمارگران و ایادی شیطان است که هشت سال نبرد تنگاتنگی با دشمن بعثی داشتند که با پیروزی غرورآفرین خود حماسه دفاع مقدس را در جهان جاودانه کردند.

وی بر حفظ و ادامه راه شهیدان تأکید کرد و گفت: ما باید امروز بر این وظیفه سنگین خود که پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب، امام راحل و شهدا است به نحو احسن عمل کنیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول