اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آبادان و خرمشهر

میدان جدید دفاع‌مقدس مبارزه با عقب ماندگی‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: میدان جدید دفاع مقدس در شهرهای آبادان و خرمشهر، مبارزه با معضلاتی همچون عقب ماندگی، توسعه نیافتگی و بیکاری است.

میدان جدید دفاع‌مقدس مبارزه با عقب ماندگی‌ها است

محبت رئیسی امروز به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد شور و شعف خاص مردمی که به عشق ولایت و در دفاع از تمامیت ارضی کشور از تمام هستی و جان و مال خود گذشتند، بوده‌اند.

وی ادامه داد: مردم آبادان و خرمشهر با قاطعیت و با اراده پولادین خود حماسه‌های زیادی را در طول هشت سال دفاع مقدس رقم زدند.

رئیسی افزود: عملیات ثامن‌الائمه نخستین عملیات مشترک سپاه و ارتش در دفاع مقدس بود که باعث شکسته شدن حصر آبادان و آغازی برای آزادی خرمشهر و پیروزی‌های بعدی بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله جمی امام جمعه فقید آبادان افزود: هفته دفاع مقدس و دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس یادآور خاطرات مقاومت، ایثار، شهادت و ایستادگی کم‌نظیر ملت بزرگوار و رزمندگان دلاور اسلام در مقابل دشمنانی است که دین و آیین و سرزمین مقدس اسلامی را هدف آماج حملات ناجوانمردانه خود قرار داده بودند.

وی تصریح کرد: میدان جدید، مبارزه با معضلاتی همچون عقب ماندگی، توسعه نیافتگی و بیکاری است که نیازمند از خودگذشتگی و حضور فعال، فداکارانه و پرصلابت مسئولان و مردم در صحنه و رفع کاستی‌هاست.

وی تکمیل پروژه‌های موجود در شهرهای آبادان و خرمشهر، کمک به افزایش امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین تقویت امید به فردا در بین آحاد جامعه را از مهم‌ترین وظیفه مسئولان در بحث دفاع اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول