اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سپاه حضرت جوادالائمه (ع)‌ خراسان‌شمالی صورت می‌گیرد

اجرای 270 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از اجرای بیش از 270 عنوان برنامه در این استان خبر داد.

اجرای 270 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اکبر افراسیابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه فرهنگی و رزمی در بیش از هزار و 700 رده مقاومت بسیج در خراسان‌شمالی در طول این هفته اجرا خواهد شد.

وی بازسازی عملیات غرورآفرین والفجر سه را از اصلی‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی برشمرد و افزود: به همین مناسبت رژه حماسی با حضور تیپ پیاده سپاه حضرت جوادالائمه، شرکت در گلباران مزار شهدا، صبحگاه مشترک، اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج، جشنواره فیلم مقاومت و جشنواره استانی تئاتر بسیج برگزار می‌شود.

افراسیابی برگزاری نمایشگاه با 50 غرفه با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حماسه‌سازان ایثارگر، برپایی بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی، همایش‌های روشنگری، بصیرت‌افزایی و تبیین گفتمان ولایت، حضور فرماندهان دفاع مقدس در مساجد و مدارس را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد.

مسئول ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس رونمایی از کتاب طوفان از زبان پروانه، فضاسازی شهرها، دیدار با خانواده‌های شهدا، مراسم شب شعر و خاطره و برنامه‌های متعدد فرهنگی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع جانانه مقدس برهه‌ای از تاریخ بود که عزت و سربلندی ملت ما در این عرصه رقم خورد، تصریح کرد: یکی از نتایج جنگ تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی در نتیجه تحمل فشارهای مستکبران است.

افراسیابی با تاکید بر اینکه جنگ تمام نشده است، یادآور شد: جنگ دشمنان در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ادامه دارد و دشمن شدیداً در جنگ اقتصادی با ملت ما می‌جنگد لیکن ملتی که در هشت سال دفاع مقدس امتحان پس داد حتماً در این جنگ هم پوزه دشمن را به زمین خواهد زد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول