اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد

راه‌اندازی موزه دریایی دفاع مقدس در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: با توجه به رشادت‌های مردم استان در عرصه‌های مختلف لازم است موزه دفاع مقدس با گرایش موضوع حماسه و مقاومت دریایی در این استان ایجاد شود.

راه‌اندازی موزه دریایی دفاع مقدس در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند دوشنبه شب در نشست با فرماندهان و مسئولان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه مردم استان بوشهر طی سالیان متمادی ثابت کرده‌اند که استعمارستیز، استکبارستیز و پیرو ولایت و ولایتمدار هستند اظهار داشت: مبارزه شهید رئیسعلی دلواری نشانه استعمارستیزی استان، مبارزه شهید مهدوی و هم‌رزمانش نشانه استکبارستیزی مردم و حضور رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف نشانه مدافع انقلاب اسلامی و ولایتمداری آنان است.

وی با اشاره به اینکه استان از جهات مختلف دارای اهمیت بین‌المللی است گفت: ظرفیت استان بوشهر به گونه‌ای است که کل کشور از آن ارتزاق می‌کند که وجود نیروگاه اتمی، پارس جنوبی، جزیره خارک و تجارت و پرورش آبزیان و دیگر ظرفیت‌ها مؤید این ادعا است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برخی از کمبودهای استان زیبنده مردم بوشهر نیست و مدیران باید کمربندها را محکم ببندند تا فاصله توسعه‌یافتگی استان‌های برخوردار را با استان بوشهر کمتر کنند.

استاندار بوشهر نقش قدرتمند بسیج، سپاه پاسداران و ارتش در منطقه را یادآور شد و افزود: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تجهیزات مدرن و به روز در دفاع از کیان انقلاب اسلامی اقتدار نظامی و سیاسی ایران اسلامی را در جهان دو چندان کرده است.

وی بر ساخت موزه دفاع مقدس با گرایش موضوع حماسه و مقاومت دریایی تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به رشادت‌های مردم استان در عرصه‌های مختلف لازم است موزه دفاع مقدس در استان ایجاد شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان بین‌المللی است گفت: استان بوشهر یکی از حساس‌ترین استان‌ها و مباحث آن با جهان اسلام و دنیا گره خورده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز گزارشی از حوزه فعالیت و ماموریت این نیرو ارائه کرد و متذکر شد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با داشتن امکانات و تجهیزات مدرن، قدرتمندانه در خلیج فارس از کیان نظام اسلامی دفاع می‌کند.

سردار علی رزمجو اذعان داشت: ظرفیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی استان بوشهر بسیار بالاست و این نیرو با تبعیت از فرمان فرمانده کل قوا و با تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی و نظامی همواره حافظ نظام اسلامی ایران بوده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول