اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون بانوان بشرویه:

فرهنگ دفاع مقدس نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون بانوان بشرویه گفت: گسترش فرهنگ دفاع مقدس سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمن در ترویج بی‌دینی در بین جوانان می‌شود.

فرهنگ دفاع مقدس نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، نرگس رضوانی ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان بشرویه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع ملت ایران در برابر هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان، تکراری از تاریخ پرافتخار ملت ایران است که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: دفاع و پایداری ایران اسلامی در برابر تجاوزات دشمن برخاسته از روح وحدت و ایمان بوده که سبب احیای مکتب سازنده و ظهور نهضت‌های آرمان‌گرا در جهان شده است.

مسئول کمیسیون بانوان بشرویه با بیان اینکه ایستادگی و از خودگذشتگی نوجوانان و جوانان این مرز و بوم در برابر توطئه‌های دشمن در دوران هشت سال جنگ تحمیلی ستودنی است، تصریح کرد: دفاع مقدس الگویی همیشه زنده برای استقامت و مقاومت ملت‌های آزاده جهان در برابر ظلم و کفر است.

رضوانی گفت: امروز دشمن شکست خورده در میدان جنگ، تاکتیک‌های خود را عوض کرده و درصدد تغییر سیاست دینی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: از بین بردن ایمان، سست کردن عقاید مذهبی نسل جوان، حمله به ارزش‌ها و باورهای نظام، مخدوش کردن عقاید فرهنگی و تضعیف روحیه مردم از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه ایران است.

مسئول کمیسیون بانوان بشرویه بهترین راه مبارزه با جنگ نرم دشمن را تمسک به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: باید با همه ظرفیت‌ها از موجودیت خود دفاع کنیم.

رضوانی افزود: تجربه ما از دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین تجهیزات در مقابله با توطئه‌های دشمن است و باید با برنامه‌ریزی صحیح از فرصت‌ها، تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

مسئول کمیسیون بانوان بشرویه یادآور شد: ادارات و نهادهای شهرستان، زمان و مکان برنامه‌های اجرایی خود را در هفته کرامت و دفاع مقدس به کمیسیون بانوان اعلام کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول