اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

ایستگاه‌های سیار آموزش شهروندی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به فرهنگ آپارتمان نشینی و بهداشت روان گفت: در راستای ارتقای اطلاعات عمومی شهروندان از سوی شهرداری منطقه 20 ایستگاه‌های سیار آموزش شهروندی راه‌اندازی شد.

ایستگاه‌های سیار آموزش شهروندی در جنوب تهران

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به همت واحد آموزش‌های شهروندی اداره اجتماعی ناحیه چهار و همکاری مدیریت سرای محله شهادت کارگاه آموزشی «فرهنگ آپارتمان نشینی و بهداشت روان» در سرای محله شهادت برگزار شد.

شهردار منطقه 20 با  تاکید بر اینکه در حال حاضر قشر زیادی از جمعیت شهرها زندگی آپارتمان نشینی را تجربه می‌کنند ولی با فرهنگ آن ناآشنا هستند، افزود: در این کارگاه نکات خوبی در ارتباط با حفظ سلامت روان‌، رعایت اصول اخلاقی در برخورد با دیگران، خودداری از خود محوری و توجه به نظرات کلیه ساکنان یک مجموعه مطرح شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح آموزش‌های شهروندی تصریح کرد: به همت واحد آموزش اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار با هدف ارائه آسان و سریع اطلاعات لازم به شهروندان و ارتقای سطح مشارکت فرهنگ شهروندی، ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سراهای محله‌های شهادت و دولت‌آباد برپا شد.

بابایی عنوان کرد: در این ایستگاه‌ها بروشورهای مختلف با موضوعات فرهنگی‌، سلامت، 137، 1888 آسیب‌های اجتماعی و بازیافت و فرهنگ آپارتمان نشینی  و ... بین شهروندان توزیع شد.

شهردار منطقه 20 در پایان خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های سیار آموزش شهروندی به طور مستمر در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی این ناحیه مستقر می‌شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول