به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضایینسب اظهار کرد: این سامانه در راستای اهداف شهرداری کلانشهر قم مبنی بر تکریم ارباب رجوع و ارتباط بیشتر مردم با مسئولان راهاندازی شده است.
وی ضمن اشاره به راهاندازی این سامانه در ابتدای هفته جاری گفت: سامانه ارتباطی پیام شهروندی این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، ارتباط بیشتر مردم با مسئولان، افزایش مشارکت شهروندان و نظارت شهروندان بر عملکرد سازمان در خصوص مسائل شهری شکل گرفته است.
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ضرورت راهاندازی این سیستم و اهمیت نقش آن در ارتباط مردم با مسئولین بیان کرد: یکی از معضلات بین مردم و مسئولان در خصوص اطلاع از درخواستهای شهروندان، عدم وجود کانالهای متنوع ارتباطی است تا شهروندان بتوانند مشکلات و پیشنهادات خود را با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان به گوش مسئولان برسانند.
رضایینسب استفاده از امکانات روز را در خصوص استفاده از نظرات شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: این امکانات ما را در راه تحقق اهدافمان با سرعت بیشتری پیش میبرد.
با آغاز به کار این سامانه شهروندان میتوانند پیامهای خود را در خصوص موضوعات گوناگون به صورت 24 ساعته به شماره 30002871 ارسال کرده و سازمان در کوتاهترین زمان نسبت به بررسی آنها اقدام خواهد کرد.
انتهای پیام/و30/د1000