اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

قدرت بین‌المللی نظام مدیون فرهنگ دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: قدرت بین‌المللی نظام برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس است.

قدرت بین‌المللی نظام مدیون فرهنگ دوران دفاع مقدس است

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین فاکتور قدرت ملی و رمز ایستادگی و مقاومت، توسل به فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از دوران دفاع مقدس است، محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای مقابله با هجوم همه جانبه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استکبار، توسل به فرهنگ بسیجی ضروری است، افزود: تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت و سپس در جامعه ساری و جاری گشت.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ بسیجی موجب پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف شده است، افزود: ضروری است این فرهنگ به نسل جوان جامعه به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان انتقال داده شود.

وی با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان در قبال ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس به جامعه خاطرنشان کرد: مردم همواره با حضور در صحنه‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

بابایی با بیان اینکه ملت ایران دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانند، افزود: هر جا که نظام نیازمند حضور مردم بوده است، مردم پای کار بوده و نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

وی بر لزوم افزایش بصیرت و تفکر ایستادگی و مقاومت در جامعه تاکید کرد و افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس برگ زرین و پر افتخاری در کتاب انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور تصریح کرد: انقلاب اسلامی قلل پر افتخار سعادت و پیروزی در تحریم‌ها را فتح کرده و هرگز در برابر فشارهای دشمنان خم به ابرو نیاورده است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید جلوتر از مردم در صحنه حضور داشته باشند، افزود: ضروری است مسئولان با رعایت اقتصاد مقاومتی، صرفه‌جویی و توجه به تولید داخلی به توسعه و پیشرفت جامعه کمک کنند.

بابایی بر ضرورت هماهنگی بین مسئولان در برنامه‌ریزی مناسب تاکید کرد و افزود: ضروری است مسئولان همگام با مردم به خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اقدام کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول