اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد جم خبر داد

برگزاری کارگاه کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در جم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد جم از برگزاری کارگاه کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در جم خبر داد.

برگزاری کارگاه کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و از تمام ظرفیت موجود برای ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف استفاده می‌کنیم.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد بهبود کیفیت خدمات هستیم و این روند باید تداوم یابد و در این مسیر از تمام امکانات موجود استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد جم از برگزاری کارگاه کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در جم خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم کارگاه کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در جم برگزار شد.

انیژپور اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم در راستای خدمات‌رسانی به مددجویان برنامه‌های بسیار زیادی را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که همواره در این کمیته انجام می‌شود، ایجاد محیطی مناسب برای اشتغال و اشتغالزایی در مددجویان است که برگزاری این دوره آموزشی یکی از این اقدامات است.

این مسئول اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش درآمد خانواده‌ها و همچنین ارتقای سطح دانش و مهارت‌ها و روش‌های صحیح و مناسب کارآفرینی و کسب و کار مشروع است.

انیژپور گفت: این کارگاه در شش مرحله با حضور مددجویان جویای کار برگزار شد که روش‌های ارتباطی موفق کارگر و کارفرما، نقش تعلیم در جهاد اقتصادی، نقش آموزش به‌ عنوان یک سرمایه و نکات موثر در ارتباط با کار و اشتغال و کارآفرینی از جمله مباحث مطرح شده توسط اساتید در این کارگاه آموزشی بود.

وی افزود: با توجه به تحول در صنعت و تغییراتی که در مشاغل ایجاد شده لازم است که ما نیز به مشاغل صنعتی نوین روی آوریم و با آموزش این مشاغل به نوجوانان در راستای آشنایی آنها با این مشاغل گام برداریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول