اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منوجان:

توانمندسازی مددجویان دهه چهارم کمیته امداد را پربار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان منوجان گفت: توانمندسازی مددجویان دهه چهارم کمیته امداد امام خمینی (ره) را پربارتر می‌کند.

توانمندسازی مددجویان دهه چهارم کمیته امداد را پربار می‌کند

علی رئیسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان خودکفایی را گامی به سوی استقلال خانواده‌های زیر پوشش خواند و اظهار داشت: سلامت و توانمندسازی خانواده رویکردی است که در دهه چهارم عمر این نهاد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان دهه چهارم کمیته امداد امام خمینی (ره) را پربارتر می‌کند.

رئیسی با بیان اینکه در سیستم مشاوره کمیته این نگاه جاری است، تصریح کرد: در این رویکرد باید ظرفیت و توان خانواده‌هایی را که می‌توانند، استقلال یابند، باور کرد تا خود بتوانند در راستای رفع مشکلات اقدام کنند.

وی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از اصلی‌ترین مخاطبان بیانات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای توانمندسازی خانواده‌ها در حوزه اقتصادی آغاز کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان منوجان با ارائه گزارشی از عملکرد سال 90 گفت: 156 واحد مسکن به مبلغ 664 میلیون و 383 هزار و 500 ریال تعمیر و احداث شده است.

رئیسی با اشاره به پرداخت یک وام 25 میلیون ریالی به فرد غیر زیر پوشش عنوان کرد: 890 مورد وام مددجویی با اعتبار 4 میلیارد و 606 میلیون و 253 هزار ریال نیز پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: 656 مورد جهیزیه، 115 مورد آموزش نوعروسان و مددجویان و 101 مورد هزینه ازدواج به مبلغ 5 میلیارد و 990 میلیون ریال در منوجان پرداخت شده است.

رئیسی بیان داشت: 47 مورد وام مددجویی با اعتبار 35 میلیون و 640 هزار ریال توسط کمیته امداد منوجان به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول