اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان خبر داد

اجرای 1800 طرح اشتغال در کمیته امداد گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در سال جاری یک هزار و 807 طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد گلستان اجرا شده است.

اجرای 1800 طرح اشتغال در کمیته امداد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عباس حاجی‌اکبری صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گلستان اظهار داشت: در سال گذشته 5 هزار و 873 طرح اشتغال با اعتبار 221 میلیارد و 295 میلیون ریال برای خانواده‎های تحت حمایت این نهاد اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی به لحاظ موقعیت ایجاد اشتغال در رده دستگاه‎های برتر استان قرار دارد و مورد تجلیل استاندار نیز قرار گرفته است.

حاجی‌اکبری با اشاره به اینکه برای سال جاری اجرای یک هزار طرح اشتغال را در سطح استان بر عهده گرفته‎ایم یادآور شد: تا امروز یک هزار و 807 طرح اشتغال با اعطای 54 میلیارد و 372 میلیون ریال تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد اجرا شده در حالی که هنوز اعتبارات سال 1391 ابلاغ نشده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با بیان خدمات ارائه شده از سوی این نهاد برای مسکن مددجویان تصریح کرد: در بخش احداث مسکن برای 499 خانواده زیرپوشش شهری با اعطای 70 میلیون ریال وام بلاعوض مسکن احداث کرده‎ایم و در مجموع 33 میلیارد و 710 میلیون ریال برای خرید منزل مسکونی در شهر اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای خانواده‎های زیرپوشش روستایی 850 واحد مسکونی را با همکاری بنیاد مسکن و اعطای 100 میلیون ریال تسهیلات احداث کرده‎ایم.

حاجی‌اکبری با اشاره به اینکه در پرداخت اجاره مسکن نیز کمک‎هایی به مددجویان می‎شود تاکید کرد: یک هزار و 34 مددجو از اعتبارات اجاره مسکن استفاده می‎کنند که در سال گذشته یک میلیارد و 944 میلیون ریال به خانواده‎ها اجاره مسکن پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان ابراز داشت: همچنین در سال گذشته برای 13 هزار و 729 نفر از مددجویان وام کارگشایی به صورت بلاعوض اعطا شده است.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 11 یتیم زیر 20 سال تحت حمایت این نهاد قرار دارند متذکر شد: تمام ایتام استان دارای حامی هستند و در سال گذشته 13 هزار و 69 نفر حمایت این ایتام را بر عهده گرفته‎اند و در سال گذشته بیش از 31 میلیارد و 861 میلیون ریال به خانواده‎های ایتام خود کمک کرده‎اند.

حاجی‌اکبری افزود: در سال جاری نیز با تلاش‎های مسئولان اکرام و اجرای این طرح در دستگاه‎های اداری، دانشگاه‎ها و نهادهای خصوصی 3 هزار و 198 حامی دیگر به تعداد حامیان ایتام کمیته امداد اضافه شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول