اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ساری

بهره‌مندی بیش از 2 هزار دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد ساری

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان ساری گفت: 2 هزار و 150 دانش‌آموز و 800 دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ساری بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی بیش از 2 هزار دانش‌آموز از خدمات کمیته امداد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با حضور مدیرکل کمیته امداد مازندران، مدیر کمیته امداد شهرستان ساری و رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران اختتامیه کلاس‌های اوقاف فراغت دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد شهرستان ساری برگزار شد.

قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد شهرستان ساری در مراسم اختتامیه این کلاس‌ها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران که با حضور دانش‌آموزان برتر این دوره از کلاس‌ها برگزار شد، اظهار داشت: 2 هزار و 150 دانش‌آموز و 800 دانشجو از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ساری بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه ‌360 دانش‌آموز از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد شهرستان ساری در کانون رهپویان ولایت استفاده کردند، ابراز داشت: 36 دانش‌آموز از کانون دودانگه و 37 دانش‌آموز از کانون چهاردانگه ساری نیز از این خدمات بهره‌مند شدند.

بریمانی با اشاره به اینکه کلاس‌های تربیتی، پرورشی، آموزشی، فنی و حرفه‌ای، صنایع دستی هنری در ایام تابستان در این کانون‌ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: بازدید از اماکن تفریحی، اردوهای استانی، شهرستانی و منطقه‌ای نیز انجام شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساری با اعلام اینکه در تابستان امسال در کلاس‌ها بیشتر به بحث‌های فرهنگی، هنری توجه شد، افزود: توجه به مهارت‌‌آموزی نیز در این کلاس‌ها مد نظر بوده است.

وی گفت: کلاس‌های اوقات فراغت به مدت 2.5 ماه برگزار شد.

در این مراسم از دانش‌آموزان برتر کلاس‌های اوقات فراغت با دادن هدایای تجلیل شد.

*انسان با علم آموزی به معرفت می‌رسد

رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران نیز گفت: انسان با علم‌آموزی به معرفت می‌رسد.

حجت الاسلام محمد صادقی ابراز داشت: 400 هزار دانش‌آموز در استان مازندران تحصیل می‌کنند که باید بدانند انسان با تحصیل علم به کمال می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در اسلام چیزی با عنوان اوقات فراغت و بیکاری نداریم، افزود: توجه به برنامه‌های فرهنگی برای انسان‌سازی ضروری است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران با اشاره به اینکه براساس فرموده مقام معظم رهبری باید به سمتی برویم که 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، خاطرنشان کرد: معرفت‌پذیری، ولایت‌پذیری و ایمان سرمایه یک انسان مسلمان است.

وی با اعلام اینکه باید قدر خدمات کمیته امداد استان را بدانیم، گفت: بهترین سرمایه‌ها را در آموزش و پرورش داریم که باید از این استعدادها به نحو احسن استفاده شود.

صادقی از دانش‌آموزان مددجوی کمیته امداد استان خواست با شرکت در رشته‌های عضو فرزانگان(دختران) و پیشتازان(پسران) در برنامه‌های فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول