اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی:

بررسی‌های تخصصی معاینات در دستور کار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی گفت: بررسی‌های تخصصی و مستند در امر کارشناسی معاینات و استفاده از ظرفیت‌های قانون مجازات اسلامی بخش دیات در برنامه کاری قرار دارد.

بررسی‌های تخصصی معاینات در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی، محمدرضا نورس در چهارمین جلسه هم‌اندیشی پزشکان اداره‌کل پزشکی قانونی استان خراسان‌جنوبی پیرامون مباحث صدور جواز دفن و تعیین علت فوت، ایجاد وحدت رویه در بین پزشکان براساس دستورالعمل سازمانی برای پاسخگویی به پزشکان شهرستان، تسریع در روند پاسخگویی به پرونده‌های مربوط به زندانیان یا مراجعان شهرستانی، استراحت پزشکی کارکنان قوه قضاییه و کمیسیون‌های پزشکی مرتبط به آن سخنانی بیان کرد.

وی ضمن بیان موارد مرتبط با حوزه کاری پزشکان و پذیرش مراجعان از پزشکان خواست تا هر یک نظرات خود را در راستای موضوعات مطرح شده بدهند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی بر ایجاد وحدت رویه، افزایش دقت، سرعت و کیفیت گواهی‌های صادره پزشکی قانونی در راستای تسریع در روند پاسخگویی به مراجعین تاکید کرد و خواستار بررسی‌های تخصصی و مستند در امر کارشناسی شد.

نورس با توجه به برگزاری چهارمین همایش طب و قضا در مشهد مقدس و طرح مباحث کاری و اساسی پزشکی قانونی خواهان استفاده از تمام ظرفیت‌های قانون مجازات اسلامی در راستای رفاه حال مصدومان شد.

*مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پزشکی قانونی استان معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی محمد مینایی‌فر به‌ عنوان مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پزشکی قانونی استان منصوب شد.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان‌جنوبی در این حکم ضمن تقدیر و تشکر از همکاری معاون، مسئول امور مالی و مسئول حفاظت و اطلاعات اداره‌کل به طور مشترک در مسئولیت ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره‌کل محمد مینایی‌فر را به ‌عنوان مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پزشکی قانونی استان معرفی کرد.

محمدرضا نورس با توجه به تعهد و تجربه کاری ایشان خواستار تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره‌کل متشکل از تیمی در حوزه‌های معاینات، اسناد و مدارک پزشکی، اداری و مالی، انفورماتیک و حفاظت و اطلاعات با بازرسی‌های منظم و دوره‌ای از مراکز شهرستانی و واحدهای ستادی اداره‌کل در راستای انعکاس صحیحی از عملکرد و خدمات ارائه شده و پاسخگویی دقیق و شفاف به شکایات مردمی و کارکنان شد.

وی گفت: با توجه به اینکه اساس کار ما خدمت‌رسانی به مردم و به ویژه مصدومان و مراجعان به این تشکیلات در شرایط خاص است، لذا لازم است این واحد پذیرایی همه را در هر مرحله از رسیدگی پرونده‌شان باشد و همراه با میز خدمت، حفاظت و اطلاعات اداره‌کل در راستای اطلاع‌رسانی مستند، دقیق و شفاف ارائه دهنده خدمات شبانه‌روزی این مجموعه باشند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول