اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان:

دبیرخانه فرهنگی دفاع مقدس بین‌المللی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتظار داریم دبیرخانه فرهنگی دفاع مقدس خوزستان به‌عنوان دبیرخانه فرهنگی بین‌المللی شناخته شود.

دبیرخانه فرهنگی دفاع مقدس بین‌المللی شود

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ اهل‌بیت باید فعالیت جامعی در جهان اسلامی پی‌ریزی کرد که با تبدیل دبیرخانه فرهنگی امام رضا (ع) به بنیاد فرهنگی ـ هنری شاهد تحول این هدف هستیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر رضوی در شهرستان خرمشهر افزود: این جشنواره بنای توسعه و رضوی را دنبال می‌کند و در استان خوزستان غیر از کاروان نمادین که شاهد برگزاری آن در شلمچه بودیم، جشنواره شعر رضوی نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: افتتاحیه مراسم این جشنواره در اهواز و اختتامیه آن در شهر شوش در کنار مزار دعبل خزایی برگزار می‌شود.

وی همچنین در مورد آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: 470 اثر از 11 کشور به دبیرخانه واصل شده که هشت اثر به‌عنوان اثر برتر انتخاب و 25 اثر منتخب در جشنواره خوانده می‌شود.

سپهر عنوان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان پایتخت دفاع مقدس محسوب می‌شود این تقاضا را داریم که دبیرخانه فرهنگی دفاع مقدس به‌عنوان دبیرخانه فرهنگی بین‌المللی شناخته شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در هفته دفاع مقدس شاهد برنامه‌ها و حرکت‌های ماندگاری در حوزه دفاع مقدس و جای جای این استان قهرمان‌پرور باشیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول