اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان خبر داد

آبادان میزبان نمایشگاه گروهی عکس رمضان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان از میزبانی آبادان برای برگزاری نمایشگاه گروهی عکس رمضان خبر داد.

آبادان میزبان نمایشگاه گروهی عکس رمضان

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: هنرمندان باید با شناسایی ظرفیت‌های این شهرستان از موقعیت‌ها و ظرفیت‌های موجود بهترین بهره‌برداری را برده و با به نمایش گذاشتن آثار ارزنده خود شور و شعف خاصی در شهرستان ایجاد کنند.

وی افزود: این منطقه با وجود برخورداری از قابلیت و استعدادهای بالقوه هنری و فرهنگی نیازمند حمایت و تعامل مضاعف مسئولان مرتبط است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به برگزاری نمایشگاه گروهی عکس رمضان در آبادان اشاره کرد و گفت: هنرمندان واحد عکس آموزشگاه سینماگران جزیره در یک کار گروهی در این نمایشگاه، 32 عکس با موضوعات رمضان و انعکاس را برای بازدید هنرمندان و علاقمندان به هنر عکاسی به نمایش گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در شهریورماه سال جاری برپا بوده و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 تا 12:30 دقیقه و بعد از ظهر نیز از ساعت 18 تا 20 از نمایشگاه مذکور واقع در خیابان یک اصلی، نبش هشتم فرعی آموزشگاه سینماگران جزیره بازدید کنند.

پورغراوی علوانی ادامه داد: جلسه نقد و بررسی عکس به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه همزمان با روز اختتامیه در ساعت 18:30 دقیقه در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با تشکر از مدیریت آموزشگاه جزیره آبادان که نقش به‌سزایی در فعالیت‌های هنری شهرستان دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل و همیاری دیگر بخش‌های فرهنگی و هنری شهرستان با یکدیگر، بتوان در آینده‌ای نزدیک، آبادان را به جایگاه واقعی مرتبط نزدیک کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول