اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امسال یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در اهواز برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناصر چنانی در آیین افتتاح ششمین نمایشگاه نقاشی منتخب نسل نو در موزه هنرهای معاصر اهواز اظهار کرد: امسال یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در اهواز برگزار می‌شود که مقدمات لازم نیز در این زمینه فراهم شده است.

وی افزود: جشنواره هنرهای تجسمی برای ما رویدادی مهم و با ارزش است زیرا از این طریق هنرمندان تجسمی استان و ظرفیت‌های موجود در این زمینه معرفی می‌شوند.

چنانی با بیان اینکه هنرمندان در ساختن ایران اسلامی همکاری خوبی داشتند و توانستند به خوبی غرور ملی جوانان را ترسیم کنند، گفت: موزه هنرهای معاصر در اهواز و آبادان برای نمایش فکر و اندیشه و آثار هنرمندان ایجاد شده است و آمادگی داریم از ظرفیت‌های هنری موجود بیشتر بهره ببریم.

معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: این مراسم برای ارج نهادن به رویدادهای هنری برگزار می‌شود.

وی از چاپ آثار هنرمندان استانی در قالب کتاب خبر داد و گفت: موضوع چاپ کتاب آثار هنرمندان خوزستانی در دستور کار قرار گرفته است تا بستر اقتصادی برای هنرمندان ایجاد شود.

چنانی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی مردم با آثار هنری و تقویت دوستی مردم با هنر عنوان و خاطر نشان کرد: این نمایشگاه‌ها می‌توانند بستر تعامل اقتصادی و تجارت هنری خوبی را فراهم کنند.

ششمین نمایشگاه نقاشی منتخب سال نو با 100 اثر نقاشی از 50 هنرمند و بیش از 20 اثر خوشنویسی از مجید محمد خواه، در موزه هنرهای معاصر اهواز گشایش یافت و به مدت یک ماه، صبح و عصر پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول