اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان:

خانه کاریکاتور آبادان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان گفت: به دنبال ثبت و راه‌اندازی خانه کاریکاتور آبادان هستیم تا بتوانیم علاقمندان به این هنر را گرد هم آورده و شهرستان را در این زمینه غنی و شکوفا سازیم.

خانه کاریکاتور آبادان راه‌اندازی می‌شود

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کاریکاتور، هنر طنز تصویری است که به واسطه آن می‌توان مشکلات، معضلات و مسائل یک جامعه را مورد نقد قرار داد.

وی افزود: امروزه کاریکاتور در دو شکل ارائه می‌شود یکی کاریکاتور مطبوعاتی است که دارای توضیح مختصری برای عموم است و شکل دیگر این هنر نیز جشنواره‌ای و نمایشگاهی بوده که فاقد هرگونه توضیح و تفسیری برای مخاطب است و علاقمندان به این هنر با رؤیت کاریکاتور، آن را به خوبی درک و تفسیر می‌کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: این اداره با همکاری هنرمندان کاریکاتور شهرستان به دنبال ثبت و راه‌اندازی خانه کاریکاتور آبادان است تا بتوان علاقمندان به این هنر را گرد هم آورده و شهرستان را در این زمینه غنی و شکوفا ساخت.

وی درباره نحوه پذیرش هنرجو در خانه کاریکاتور آبادان بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با «جلیل هاجری» یکی از هنرمندان برجسته این هنر، در اقدامی بنیادی و بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، کارگاهی از 20 شهریورماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

پورغراوی علوانی همچنین عنوان کرد: علاقمندان این هنر می‌توانند برای ثبت‌نام در کارگاه آموزشی خانه کاریکاتور آبادان روزهای زوج از ساعت 18 تا 20 به محل موزه هنرهای معاصر واقع در پارک بازسازی مراجعه و یا با شماره تلفن 09386514797 ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول