اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد خوزستان:

شعر و ادبیات هندیجان شناسانده شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شعر و ادبیات هندیجان باید به مردم و مسئولان شناسانده شود.

شعر و ادبیات هندیجان شناسانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، مسعود حمیدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی که با حضور مسئولان شهری و استانی در فرمانداری این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 740 شاعر در کنگره ملی شعر خلیج فارس حضور پیدا کرده و آثار خود را ارائه داده‌اند.

وی افزود: همچنین تعداد 2هزار و 299 اثر شعری در این کنگره پذیرفته شده است و در انتظار نظر هیئت داوران هستند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: باید با تلاش هر چه بیشتر جوانان را به سوی تعالی بخش‌های مختلف فرهنگی سوق داد و در این زمینه برگزاری همایش، نمایشگاه و کنگره‌های این‌چنینی بسیار مؤثر است.

وی بیان کرد: وقتی این کنگره قرار است در هندیجان برگزار شود پس مطمئناً تدابیر و تمهیدات لازم در پشت این اقدام اندیشیده شده است.

حمیدی‌نژاد اضافه کرد: با برگزاری این گردهمایی منطقه بهتر و بیشتر به مردم و مسئولان شناسانده می‌شود که این خود برای تعالی هندیجان ارزشمند و حیاتی است.

به گفته وی باید ظرفیت‌های پنهان و نهفته بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و به‌ویژه فرهنگی این منطقه را شناساند و جوان‌ها را در مسیر رشد و تکامل بارور کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین با اشاره به قرار گرفتن در ایام فاطمیه تصریح کرد: باید ائمه و بزرگان دین را در همه ابعاد زندگی به‌ عنوان الگو و پیشوا مدنظر قرار داد.

وی در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی مثبت در راستای رسیدن به جایگاه شعر و ادبیات در این شهرستان باشد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول