اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان خبر داد

تخصیص اعتبار به کانون‌های فرهنگی خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارشاد خوزستان از تخصیص اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی به کانون‌های فرهنگی مساجد استان خوزستان در سال جاری خبر داد.

تخصیص اعتبار به کانون‌های فرهنگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله سپهر ظهر امروز در آیین افتتاح دو کانون فرهنگی مساجد در شهرستان هندیجان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت کانون‌های فرهنگی مساجد سطح شهرستان هندیجان امروز به وضعیت مطلوبی رسیده و این مهم را مدیون زحمات مسئولان شهرستان به‌ویژه فرماندار این منطقه هستیم.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته این شهرستان مجهز به 17 کانون بوده و البته ظرفیت افزودن شش کانون فرهنگی نیز در این منطقه مشاهده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: پیش از این شهرستان هندیجان از وجود 10 کانون فرهنگی مساجد برخوردار بوده که با توجه به وجود ظرفیت‌ و قابلیت‌های موجود در منطقه افزایش آن احساس می‌شد.

وی با بیان اینکه در سال 91 اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومانی به کانون‌های فرهنگی مساجد استان خوزستان اختصاص داده شده، گفت: درصدد هستیم که با تخصیص اعتبار قابل ملاحظه، کانون‌های مساجد استان را به 1000 کانون افزایش دهیم.

سپهر در ادامه خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و تبیین ارزش‌های فرهنگی و علمی و هنری زیر سایه تعالیم و آموزه‌های دینی و اسلامی است.

وی در پایان گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد فعالیت بیشتر کانون‌های فرهنگی مساجد در راستای گرایش بیشتر جوانان به سوی آنها باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول