اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

صدای شکستن استخوان‌های لیبرالیسم و صهیونیست به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان با اشاره به واکنش مسلمانان در سراسر جهان به ساخت فیلم موهن اهانت به پیامبر (ص) گفت: صدای شکستن استخوان‌های لیبرالیسم و صهیونیست به گوش می‌رسد.

صدای شکستن استخوان‌های لیبرالیسم و صهیونیست به گوش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته که در مسجد جامع گلپایگان برگزار شده بود، به ساخت فیلم اهانت‌آمیز صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره و اظهار کرد: این فیلم با هزینه‌ای افزون بر 5 میلیون دلار توسط صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ساخته شده و هدف از ساخت آن توهین و اهانت به پیامبر اکرم (ص) بوده است.

وی افزود: سال گذشته و در سالروز 11 سپتامبر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها آتش‌سوزی قرآن را به راه انداختند و امسال با توطئه‌ای جدید به ساخت این فیلم اهانت جدیدی به رهبر آسمانی جهان اسلام کردند و این اعمال از چشم مسلمانان دنیا دور نیست و بار دیگر خشم همه مسلمانان جهان را برانگیختند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: امروز صدای شکستن استخوان‌های لیبرالیسم و صهیونیست در اقصی نقاط عالم به گوش می‌رسد و با کمک مسلمانان به زودی شاهد فروپاشی استکبار جهانی خواهیم بود.

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها از ساخت این فیلم اهداف پشت پرده‌ای را دنبال می‌کردند و می‌خواستند شیرینی و حلاوت کنفرانس سران غیر متعهدها را در کشورهای خاورمیانه تلخ کنند و این در حالی است که دود این حرکت به چشم خودشان رفت و موجب هلاک‌شدن سفیر آمریکا در لیبی شد.

اسماعیلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تغذیه سالم در روح، روان، رفتار انسان و همچنین نشاط اجتماعی تأثیرگذار است، بر استفاده از نان سبوس‌دار و با کیفیت در سبد غذایی خانواده‌ها تاکید کرد.

وی افزود: باید فرهنگ استفاده از نان در جامعه نهادینه شود و نانوایان باید نان با کیفیت تولید و عرضه کنند.

*مسئولان گرانی را مهار کنند

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد: برخی از کسبه از آب گل‌آلود استفاده کرده‌اند و اجناس را با قیمت بالا به مردم عرضه می‌کنند و به توان خرید مردم توجهی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و تعزیرات حکومتی باید با گرانی و تورم‌های به وجود آمده در جامعه مقابله کند، بیان کرد: مردم از گرانی‌های به وجود آمده ناراضی هستند و این وظیفه تعزیرات حکومتی است که به عنوان یک فیلتر عمل کند و نگذارند در حق خریداران اجحاف شود.

اسماعیلی همچنین در ادامه به گرانی موجود در شهر گلپایگان اشاره کرد و افزود: قیمت میوه در این شهر چند برابر شهرهای مجاور است و باید مسئولان شهرستانی و استانی به این وضع سر و سامان داده و گرانی و تورم را مهار کنند.

وی در ادامه به هفته حج اشاره کرد و اضافه کرد: باید کسانی که به سفر حج و سرزمین حج مشرف می‌شوند، از فضای حج کمال استفاده را ببرند و وقت خود را در بازارهای مکه و مدینه بیهوده صرف نکنند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان تاکید کرد: حج محل عبادت و نیایش و دگرگونی در روح و روان انسان است و نباید این سفر با سفرهای دنیوی قیاس شود.

وی با اشاره به ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: دختران جامعه اسلامی باید الگویشان حضرت فاطمه باشد و در زندگی از معیارها و ملاک‌های این حضرت استفاده کنند.

به گزارش فارس، پس از برپایی نماز جمعه نمازگزاران گلپایگانی در راهپیمایی شرکت کردند و بی‌حرمتی به مقام شامخ پیامبر اکرم (ص) را محکوم و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل نشان دادند.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول