اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

نظام فکری صهیونیسم با هیچ مذاکره‌ای آگاه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: نظام فکری صهیونیسم جهانی با هیچ مذاکره، تحقیقات علمی، مناظرات دانش‌بنیان و دانایی‌محور متنبه و آگاه نمی‌شود.

نظام فکری صهیونیسم با هیچ مذاکره‌ای آگاه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: رژیم اسرائیل یک رژیم استعمار برخاسته از اندیشه‌های جهان سلطه برای امور مختلف و ساخته دست جنایتکاران جهان سلطه و به دنبال حاکمیت در تمامی سرزمین‌های مهم جهان به‌ویژه خاورمیانه و تسلط بر تمامی مراکز مهم اقتصادی جهان است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: این رژیم طرح‌های پلیدی دارد که لبنان، سوریه، عراق، اردن، بخشی از ترکیه و بخشی از عربستان را از آن خود می‌داند.

وی افزود: ارائه اسلام بدلی به جای اسلام ناب، سرکوب نهضت‌های آزادی‌بخش، تصرف کشورهای اسلامی از نیل تا فرات از دیگر اندیشه‌های رژیم اشغالگر فلسطین است.

صفایی‌بوشهری کنترل اقتصاد منطقه، کنترل مراکز اطلاع‌رسانی جهانی، جنایت و ترور شخصیت‌های مؤثر در نهضت‌های اسلامی را از دیگر برنامه‌های رژیم اشغالگر فلسطین ذکر کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند که هر رژیمی را ساقط کنند، هر توطئه‌ای به کار برند و هر شخصیتی را ترور کنند آخرالامر به دست قائم آل محمد (عج) ساقط خواهد شد.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: نظام فکری صهیونیسم جهانی با هیچ مذاکره، تحقیقات علمی، مناظرات دانش‌بنیان و دانایی محور متنبه و آگاه نمی‌شود.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی ملت ایران جبهه اسلامی ضد صهیونیستی تشکیل شد و اسرائیلی را که ارتش‌ کشورهای اسلامی را در شش روز شکست داد رو به زوال برد و شکست‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33 و 22 روز نشانه همین زوال و نابودی است.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی با حمایت مستکبران به دنبال شکستن خط مقاومت و نجات این رژیم نامشروع هستند به همین خاطر سوریه را به آتش کشیدند.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای سازش‌کارانه در کشورهای اسلامی تصریح کرد: ساده‌اندیشانه است که رژیمی را که ساخته دست جهان سلطه است با مذاکره بخواهیم متقاعد کنیم که حقوق بشر را رعایت کند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: روز قدس یک روز تاریخی و اثرگذار در نظام فرهنگی و سیاسی جهان به‌ویژه جهان اسلام است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم و مسئولان با کمک‌رسانی کارشناسانه می‌توانند اندکی از رنج‌های این مردم بکاهند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول