اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس:

حضور میلیونی مردم پاسخ کوبنده به صهیونیسم بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس گفت: حضور میلیونی حامیان فلسطین در روز قدس پاسخی محکم به حرکت غیر انسانی رژیم غاصب بود.

حضور میلیونی مردم پاسخ کوبنده به صهیونیسم بود

به گزارش خبر گزاری فارس از صومعه‌سرا، حمید رضا خصوصی‌ثانی ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به روز جهانی قدس و حضور پرشور مردم، اظهار کرد: قدس سرزمین اسلام و اسلام‌طلبان است.

وی با بیان اینکه راهبرد اساسی در بیشتر جوامع رسیدن به جهان اسلام و حمایت واقعی از بشریت است، تصریح کرد: روز قدس با حضور میلیونی حامیان فلسطین پاسخی محکم به حرکت غیر انسانی صهیونیسم غاصب بود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس روز قدس را حرکتی برخاسته از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دانست و افزود: این حرکت سازنده و اسلام‌طلبانه با تدبیر و بصیرت مقام معظم رهبری در حال تداوم و گسترش است.

وی روز جهانی قدس را بهانه‌ای برای تحقق اسلام در سراسر دنیا و زمینه‌ساز استمرار قله‌های سرافرازی و پیروزی جهان اسلام عنوان کرد.

خصوصی‌ثانی ملت فلسطین را از خانواده اسلام دانست و تصریح کرد: دفاع از فلسطین وظیفه تمام مسلمانان در راستای باز پس‌گیری سرزمین‌های اشغالی است.

وی با اشاره به موضوع فلسطین و اهمیت آن در جهان اذعان کرد: موضوعیت فلسطین در گرو بیداری اسلامی نمایان شده است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با تصریح بر اینکه صهیونیسم هرگز بر داشته‌ها و حق واقعی خود قانع و راضی نیست، یادآور شد: جنایت و کشتارهای بی‌اساس و اشغال تدریجی سرزمین فلسطین از جمله نشانه‌های قانع‌ناپذیری این رژیم سفاک است.این غده سرطانی باید با قدرت و خودباوری تمام مسلمانان نابود و سرکوب شود.

راهپیمایی روز قدس در صومعه‌سرا با حضور چشمگیر شهروندان در سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب‌زرمیخ این شهرستان برگزار شد.

چادرهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم فلسطین نیز در صومعه‌سرا همزمان با راهپیمایی بزرگ برپا بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول