اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های کشور:

دوران خودمحوری صهیونیسم به سر آمده است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های کشور گفت: دوران خودمحوری نظام صهیونیسم و اندیشه اهریمنی آنها در جهان به سر آمده است و دیگر باید افول این رژیم جعلی را شاهد باشیم.

دوران خودمحوری صهیونیسم به سر آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر پورحسن عصر امروز در نشست تخصصی دشمن‌شناسی در حاشیه نمایشگاه کتاب در اردبیل اظهار داشت: رژیم صهیونیستی زاییده و مولود تفکر آمریکایی انگلیسی است که البته بخشی از یهود را شامل می‌شود اما تسری دادن آنها به کل یهود کار اشتباه و ناقصی است.

وی با بیان اینکه از جمعیت 7 میلیارد نفری دنیا تنها 13 میلیون نفر یهودی وجود دارد، تصریح کرد: 33 درصد جمعیت دنیا را مسیحیان و 20 درصد را نیز مسلمانان تشکیل می‌دهند در حالی که کمتر از دو درصد جمعیت دنیا را یهودیان تشکیل می‌دهند.

پورحسن خاطرنشان کرد: بیشترین یهودی‌ها در آمریکا، سرزمین‌های اشغالی، فرانسه، کانادا، انگلیس و روسیه سکونت دارند.

این مسئول اضافه کرد: برخی از یهودی‌ها ضدصهیونیسم هستند و با اندیشه منزوی صهیونیسم در تقابل بوده و حاضر به پذیرش آنها نیستند.

وی با طرح موضوع هولوکاست بیان کرد: هولوکاست یک اصطلاح عبری یهودی به معنای شعاع است که مراسم مذهبی بوده و یهودی‌ها گوشت قربانی را کباب کرده و ذغال شده آن را مصرف می‌کنند.

به گزارش فارس، این استاد دانشگاه‌های کشور در ادامه گفت: کشتار دسته‌جمعی یهودی‌ها و ریختن آنها به کوره‌های آدم‌سوزی مفهومی از هولوکاست است که در برخی از کشورها هر کس آن را نپذیرد مورد محاکمه قرار می‌گیرد.

پورحسن با یادآوری اینکه شکل‌گیری صهیونیسم در منطقه خاورمیانه در 70 سال اخیر مبنا و مشروعیت خاصی ندارد، گفت:‌ امروز دنیای استکبار با ناکارآمدی تمام و معکوس نشان دادن حقایق سعی می‌کنند به نفع نظام غرب اهدافشان را پیاده کنند.

وی در ادامه افزود: با رو شدن چهره نامشروع رژیم صهیونیستی در منطقه برای همه دولت‌ها، آرام آرام خیز علیه این رژیم جعلی شروع شده و به یقین روزی را شاهد هستیم که این نظام به حالت احتضار افتاده است.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول