اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس:

عامل اصلی توهین به دین اسلام صهیونیسم بین‌الملل است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی صهیونیسم بین‌الملل را عامل اساسی توهین به دین مبین اسلام و پیامبر اعظم(ص) دانست.

عامل اصلی توهین به دین اسلام صهیونیسم بین‌الملل است

سالار مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دشمن از گسترش روزافزون دین مبین اسلام ترس دارد و به همین دلیل با توطئه‌های مختلف به دنبال مقابله با آن است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه و موهن در توهین به حضرت محمد(ص)، خاطرنشان کرد: بر اساس وعده خداوند در قرآن کریم، بدون شک همه این دسیسه‌های شیطانی محکوم به شکست و نابودی است.

مرادی دین مبین اسلام را دین صلح و دوستی خواند و گفت: وقتی که دشمنان به ویژه صهیونیسم در مقابل آموزه‌های این دین الهی کم می‌آورند سعی می‌کنند با حربه‌ها و شیوه‌های شیطانی با آن مقابله و مبارزه کنند.

به گفته این نماینده مجلس، متاسفانه آنها طی چند سال اخیر و با اقدامات خصمانه روش‌های مختلفی از جمله آتش زدن قرآن کریم و همچنین توهین به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را در پیش گرفته‌اند.

وی با اشاره به عواقب این کار خطرناک افزود: در عصر حاضر باید در راستای نزدیکی و دوستی بیشتر بین ادیان الهی و تمدن‌های مختلف تلاش کرد که متاسفانه عده‌ای فرصت‌طلب برای رسیدن به مقاصد خود با این گونه اقدامات موهن به دنبال رسیدن به اهداف جنگ‌طلبانه هستند.

مرادی عاملین اصلی این جنایت‌ها را صهیونیست‌ها عنوان کرد و گفت: این اقدامات موجب جریحه‌دار شدن قلب مسلمانان جهان شده است.

وی اضافه کرد: امروز این خیزش در تمامی کشورهای اسلامی نشان می‌دهد که اقدامات این چنینی محکوم به شکست بوده و نه تنها هیچ تاثیری در روند رو به رشد گسترش دین مبین اسلام ندارد، بلکه موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه این دین الهی نیز شده و اسلام نیز روز به روز گسترش و نفوذ خود را در سراسر جهان ادامه می‌دهد.

مرادی با تاکید بر لزوم دخالت سازمان‌های بین‌المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی در راستای محکوم کردن این جنایت و برخورد با عاملان آن، یادآور شد: در عصر حاضر و به دلیل توطئه‌های صهیونیست تمامی ملت‌های مسلمان و کشورهای اسلامی باید با وحدت و یکدلی در مقابل این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود که با حضور پرشور مردم در صحنه و محکوم کردن این جنایت یک بار دیگر وحدت و همدلی مسلمانان به وضوح به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول